Het blijkt dat de Honey voor mij toch wat lastig is dus wil ik heb verkopen. Heb geen dus meer. Er zit geen type plaatje op. Dus hoe kan ik aantonen welk type oid het is?
Tasz
2
Dat kan je zien onder instellingen>algemeen
Related topics
| Topic | Replies | Views | Activity | |
|---|---|---|---|---|
| Echt van meerwaarde, het geld waard? One day fly? | 50 | 3928 | November 15, 2020 | |
| Homey stand van zaken? | 67 | 9781 | April 21, 2022 | |
| Homey Pro, ik heb het geprobeerd maar ik geef het op | 41 | 5126 | December 9, 2022 | |
| Verkeerde keuze? | 21 | 3293 | October 2, 2020 | |
| Is Homey de beste keuze voor ons? | 15 | 4633 | January 24, 2019 |

