Welke Aqaura hub het beste om ook zigabee algemeen te versterken

Heb verschillende spullen van aqara wat goed werkt waar voor het boedel is, echter nu werken sommige producten nog niet op homey, maar met een omweg en een hub kun je toch verschillende flows maken.

Nu wil ik dus een aqara Hub aanschaffen maar ze hebben er nog al wat, belangrijkste is dat ik graag wil dat de hub uitgebreid zigbee versterkt in huis wifi niet zo belangrijk aangezien die toch niet in het mesh netwerk past en de wifi is al top alleen zigbee kan veel beter

Welke hub van aqara raden jullie aan die ook zigabee netwerk uitbreid en grotere dekking geeft voor alle zigbee apparatuur?

Ik weet niet of je al gebruik hebt gemaakt van de zoekfunktie op dit forum maar als je de zoekterm “aqaura” of “zigabee” hebt gebruikt ga je denk ik niet veel vinden.
Misschien dat “aqara” of “zigbee” beter werkt.

1 Like

Ja helemaal gelijk @Mike1233 automatisch toetsenbord instelling is niet alles. Maar goed je kan in ieder bericht wel over iets vallen, gaat daar dit forum om? Volgens mij om iemand te helpen met een vraag en de vraag was denk ik duidelijk. En aan jou antwoord had ik weinig maar dat had jezelf ook wel door. Jammer meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken.

Inmiddels opgelost door een homey bridge aan te schaffen. Deze dan als een versterker te gebruiken en worden niet alleen zigbee versterkt maar alle signalen voor hier de oplossing :ok_hand:

1 Like

Ik geef dit antwoord niet voor mijzelf hoor. Er zijn meer mensen die zoeken op een verkeerde app naam of een verkeerde naam van een device.
Je hoeft er ook helemaal niks mee te doen maar als het niet bevalt reageer dan helemaal niet alsjeblieft.

Wist niet dat je korte teentjes had? Gaat erom kom dan ook met een oplossing ipv alleen te corrigeren maar aan deze laatste reactie te zien is dat blijkbaar je manier van communicatie niet de mijne maar even goede vrienden succes en laat reacties op mijn topics voortaan maar achterwege zijn wel anderen die wel helpen

Je kunt leden, die voor jou ongewenste antwoorden geven, ‘negeren’ hoor, dan heb je het zelf in de hand. Klaar.

Ik vind het toch wel wat te ver gaan om iemand die jou wil helpen, hier te gaan verzoeken om niet meer te reageren.

Laatst reageerde je bij een andere vraag van je ook erg kribbig toen iemand’s niet-panklare-antwoord jou niet beviel.
Je vergeet in mijn ogen wel dat Mike je probeert te helpen, en tijd aan jou besteedt. Dat doet hij echt niet als hij jou een *%@^÷& vindt lijkt me.
Dit wilde ik ff kwijt.
En ik ben ook niet perfect en schiet ook wel eens uit mijn slof :blush:

Dank peter, duidelijk ik laat het dan hier ook verder bij non verbale communicatie gaat niet helemaal zoals het zou moeten zijn. En dat ligt volledig bij mij. Op naar positieve dingen.