Welk camera systeem te installeren

Hallo allemaal,

Ik ben een recente gebruiker van de Homey Pro en moet zeggen dat met een hoop zoek en vraag werk ik aardig ben opgeschoten met dat gene te behalen wat ik ermee wil.

Voor op dit moment ben ik aardig ver met het instellen van Heimdall als een beveligings installatie met behulp van sensoren. Mijn volgende de stap… Camera’s :S

Wij wonen sindskort in een nieuwbouw woning en desstijds dan ook de keuze gemaakt om leidingen vanaf de meterkast te trekken naar 4 plekken op de buitengevels voor Cameras.

Nou moet ik zeggen dat mijn kennis qua camera systemen nihiel zijn en de basis principes wel begrijp. Echter mochten er mensen zijn die mij goed advies kunnen geven sta ik daar zeker open.

Denk dan aan:

  • Kan ik Heimdall gebruiken voor het detecteren van beweging of dergelijk ?
  • Moet ik naast 4x POE Camera’s ook een Recorder aan kopen ? of kan ik iets doen met een PC of Homey ?
  • En welke zijn het beste compatible met Homey ? ik zie een aantal apps van bekende merken maar hoe werken die het beste samen met andere apps ?

tot zover is dit mij idee qua opstelling

4x POE Camera’s
1x POE Switch

Ik sta graag open voor suggesties en hoop dat jullie deze met mij willen delen :smiley:

This thread has been moved to the non-english forum, if you have any problems with that please feel free to contact me or another moderator.