Camera aansturen met Homey Pro

Hallo beste mensen,
Omdat ik er zelf niet uitkom, klop ik bij jullie aan voor advies over de volgende smart home situatie. Het gaat om het volgende:
Mijn voordeur en achterdeur staan tegenover elkaar, maar woonkamer ha chterdeur) en gang (voordeur) zijn gescheiden door een binnendeur met bovenlicht. De achterdeur wordt in de gaten gehouden door een Fibaro bewegingssensor in de huiskamer. De voordeur heeft een Tedee smart slot. Een en ander kan aangestuurd worden via Homey pro. Nu wil ik een camera plaatsen ter hoogte van het bovenlicht. Zodra de sensor reageert op beweging bij de achterdeur, wil ik dat Homey de camera draait naar de achterdeur en een opname maakt. Gaat de voordeur open, dan wil ik dat de camera door Homey die kant uit gedraaid wordt en een opname maakt via het bovenlicht van de binnendeur.
Is er een camera die, aangestuurd door Homey, deze zwenkmogelijkheid heeft en bovendien met gezichtsherkenning is uitgerust. Als het even kan zou Homey dan kunnen signaleren dat Jantje of Pietje binnenkomt.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
Groeten van Jan