Weergeven grafieken per dag etc

Ik ben al even op zoek naar een manier van grafiekweergave zoals bijvoorbeeld Homewizard dat ook doet. Ik heb de app Insights Grafieken op mijn Homey staan maar weet niet of er per device dan een soort van dagstaat van het verbruik kan genereren. Of bijvoorbeeld per maand. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Dus Maandag balkje met bijvoorbeeld 3kWh, Dinsdag balkje 1kWh verbruik. enz. enz.

Al gekeken bij een van de dashboards die ontwikkeld zijn?

Mss eens bij de Power by the Hour app kijken.
Dan heb je je gewenste data al.

Met bv de Dashboards app kun je dan een mooi grafisch overzicht maken.

Met de app Insights Grafieken kun je er ook grafiekjes van maken, en deze bv als push bericht versturen.

1 Like

Nee, eigenlijk niet, Heb je een suggestie?

Ja, maar zou ze graag “realtime” kunnen zien. En terug kunnen scrollen in tijd. Ik ga eens kijken naar de dashboards app…
Eigenlijk zou ik gewoon onderstaande willen zien.

Dat kan in insights. Maja, dáár missen we weer een functie dat je grafiek a, b, t, v en y niet als bijvoorbeeld favoriet o.i.d. kunt markeren, en deze dan ook permanent in beeld houden, of met 1 knop oproepbaar.

Maar,
Dit kun je wel een soort van zelf creëren door het toevoegen van een advanced virtual device (app: Device Capabilities)
Deze laat je dan je favoriete verbruikers weergegeven, en dan vind je ze gegroepeerd bij 1 apparaat in insights terug.

Resultaat:

Het adv virtual device settings:
(Je hebt dus geen enkele flow nodig)

Op dit forum staan diverse dashboards. Zelf gebruik ik er twee. Hdashboard en dashboard van Skogsaas. Even de zoekfunctie gebruiken.