Webhook naar notificatie

Hoi allemaal,

Ik heb het e.e.a. op mijn server geautomatiseerd. Notificaties van Overseerr kunnen niet naar whatsapp. Daarom wilde ik kijken of dit mogelijk is om via Homey en een webhook de notificatie toch via whatsapp binnen te gaan krijgen.

Ik heb in Homey een nieuwe advanced flow gemaakt met een trigger voor een webhook. De webhook heb ik uit de trigger gekopieerd en in Overseerr geplakt:

Middels een testknop in Overseerr zie ik dat de test slaagt.
image

Allereerst test ik even met de Homey notificaties (is net wat sneller). Als ik deze flow handmatig test in Homey en een tag opgeef komt er ook direct een notificatie.

Echter, wanneer ik de testfunctie in Overseerr gebruik lijkt de flow niet getriggerd te worden. Ondanks dat de test in Overseerr wel slaagt.

Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe of iets gemist heb?
En een tweede vraag: Hoe zorg ik ervoor dat de inhoud van de melding uit Overseerr als een kopie pasta wordt meegenomen in de notificatie?

Heb je de webhook aanroep al eens via een browser geprobeerd? Een eventuele foutcode geeft misschien wat meer duidelijkheid.

Voor meesturen van data zou je eens kunnen kijken naar de app Webhook manager. Die geeft wat meer mogelijkheden.

Dankje! De webhook geeft een pagina met ‘OK’ aan. Dus dat is in orde. Test werkt ook gewoon in overseerr. Ik snap alleen niet waarom ik dus in de flow geen notificatie krijg.

Heb ook webhook manager geprobeerd. Hetzelfde verhaal. Test is goed maar ik krijg geen notificatie.

Oké. Die komt dus wel aan maar Homey herkent het niet.
Probeer eens de naam va het event te wissen en opnieuw te typen en let op dat je niet per ongeluk een spatie gebruikt.

Ik kan er wel een ander event van maken. Huidige heeft ook geen spaties. Maar nu heb ik maar gewoon wat ingevuld bij de Event tag. Mis ik daarin misschien nog een stap?

Volgens mij mis je geen stap. Bij mij werkt deze webhook :

Ik weet even geen suggesties meer helaas.