Vraag over flow in Homey 2019 Pro die niet goed werkt

Goede middag,

Ik heb een vraag over een combinatie van een paar flows in Homey, welke ik niet goed werkend krijg.
Via de Home-Wizard app lees ik het actuele opgenomen vermogen van de wasmachine uit en heb daar een 3-tal flows op losgelaten. Als de wasmachine zijn programma heeft gestart en het opgenomen vermogen is dan 850W, zet ik een hulp bit. Als vermogen 1W is, start ik een timer van 120 sec. Als timer is afgelopen stuur ik een whatsapp en reset ik het hulpbit.
Lijkt mij een logische flow, maar hij werkt niet.
Heeft iemand een tip waar het in de flows fout gaat?
Bij voorbaat dank.
Gr. Wout

Wat werkt er dan niet?
Als je een bericht in de time line opneemt, kun je zien wanneer welke flow start, en op die manier het probleem beter lokaliseren.

In flow 13 trigger je op een waarde kleiner dan 1W.
Klopt dit wel?
Want volgens mij gebruikt je wasmachine in rust meer ,gezien je bijgevoegde grafiek.

Hallo,
In rust verbruikt de wasmachine 0,65W. Dus dan zit hij onder de 1W.
Gr. Wout

Hallo,
Zou je kunnen uitleggen wat je met de timeline bedoeld en hoe ik deze in de timeline opneemt?
Ik heb de Homey nog niet zo lang, dus ben nog lerende.
gr, Wout

Hallo Rmb,

Dankjewel voor het noemen van de kreet “timeline” ik ben nu een tutorial op youtube aan het bekijken:
“How to use the Device Timeline on Homey”
Gr. Wout

Er is een THEN kaartje “Timeline”, waarmee je een bericht kunt zetten in de time lijn. Dat is een soort log, waar ook de update notificaties van de apps terecht komen, te vinden op de home page van je Homey App op je tablet.

Top, dankje