Virtuele homey koppelen / rechten

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een 2e (virtuele) Homey te koppelen. Het doel is om binnen het gezin de kinderen toegang te geven tot de Homey als gebruiker echter met andere beperkingen dan een normale bewoner of gast. Ik wil de kinderen toegang geven tot bepaalde flows echter niet tot alles en ook niet tot alle apparaten. Het mooiste zou zijn dat de kinderen een soort virtuele Homey hebben waarin ik zelf bepaal wat ze kunnen zien en doen. Ik wil dan zelf bepalen welke apparaten en flows ze kunnen bedienen.
Wellicht denk ik nu te moeilijk en zijn hier ook andere oplossingen voor. Ik hoor het dan graag.

Groetjes en alvast bedankt,

Christian.

Nee, Homey (subscriptions) zijn niet te verbinden met Homey anders dan alle devices of flows zelf één voor één te koppelen met webhooks.

Meer dan de rollen hier https://support.homey.app/hc/en-us/articles/360012615814-Adding-managing-removing-user-accounts-on-Homey
Is er niet.

1 Like

Wow, fijne snelle reactie. Bedankt in ieder geval voor het linkje. Ik heb inmiddels begrepen dat er een ontwikkelverzoek ligt om hier iets mee te doen. Er zijn vele reacties omtrent restricties voor gebruikers dus laten we hopen dat dit bij een toekomstige update mogelijk wordt.

Groetjes Christian.

1 Like

Er is wel een (betaalde app) die je deze mogelijkheden wel biedt.
Ik gebruik deze voor de kleinkinderen en ik stream hier ook een dashboard mee naar de Nest Hub.

[PRO][Dashboard] HDashboards a dashboard system fully focussed on Homey]([PRO][Dashboard] HDashboards a dashboard system fully focussed on Homey)

3 Likes

Hallo de developer van https://HDashboards.app hier!
Hdashboards komt met een eigen android en iOS app. Het werkt gekoppeld aan homey en hierin kun je volledig gebruikers beheren. Je kan dus voor kinderen een eigen dashboard maken en daarna in stellen dat ze puur en alleen dat dashboard kunnen gebruiken. Hiermee geef je ze toegang tot bijvoorbeeld alleen hun kamer. Dan is je vraagstuk dus perfect mogelijk!

3 Likes