Virtueel toetsenbord

Is er een Widget of App in de vorm van een nummeriek toetsenbord(je) om bijvoorbeeld op je scherm een timer in te stellen, een toegangscode of andere (alpha)nummerieke gegevens in te typen?

Kun je je vraag wat uitbreiden?
Want als ik een waarde moet invullen heb ik naast letters ook altijd cijfers ter beschikking in het toetsenbord dat in beeld verschijnt (Android).

Een mogelijkheid voor beide. Bijvoorbeeld het verschijnen van een numeriek toetsenbord op een vraag in een Flow voor het invullen van een pincode of het opgeven van een tijd om een timer in te stellen. Daarnaast dan misschien een alfanumeriek toetsenbord voor de ingaven van een naam o.i.d. Vervolgens kan dit in een getal of tekst variabele gezet om de Flow af te ronden.
Voorbeeld: In deze tijd heb ik een kerst-scene geprogrammeerd die de kerstverlichting handmatig aanzet of bij afwezigheid bij zonsondergang. Hij gaat uit bij een in de flow geïnitieerde tijd van 23:00u. Als ik deze tijd om wat voor reden ook wil veranderen dan moet dit in de Flow gebeuren. Voor mij geen probleem, maar mijn vrouw denk daar anders over. Dus het veranderen in het scherm (dashbord) met een toetsenbordje kan hier uitkomst bieden.

Er zijn vast een tal van andere mogelijkheden te bedenken.