Ik heb net een nieuwe homey en ik wil het updaten van versie 10 naar versie 12.x
De update lijkt te draaien, hij gaat naar 100% en merkte dat de homey gaat herstarten. Ik zie dat de homey herstart aan de ring die verander naar wit en daarna weer een regenboog. Maar de app blijft zeggen dat hij bezig is met herstarten.
Dus ik start de app opnieuw op en kom weer in de homey. Alleen draait hij nog steeds versie 10.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad?
Inderdaad de pro 2023. Bedankt voor de tip! Ik ben nu via de usb tool bezig, er draait nu al bijna een half uur een oranje ring en op het scherm staat “Verifying”. Is het normaal dat dat stuk van het proces zo lang duurt?
Ik probeer het nu met de kabel van m’n usbc back-up schijf, die is voor data. Ik ben zo’n verwende Apple boy die gewend is dat alles meteen werkt haha. Maar heel erg bedankt voor het meedenken!
Met deze kabel hetzelfde probleem, update draait hij af en hij blijft hangen op het Verifying scherm. Opstarten doet ie ook niet meer. Is dat een bekend probleem?
Ik heb een factory reset geprobeerd, ik kreeg de melding dat verificatie gelukt is. Nu opstarten, maar krijg nu een witte ring met heel af en toe een gekleurde (roze) en dan gaat ie weer naar wit en dat blijft zo doorgaan nu. Is dat een goed teken??
Na drie uur nog steeds niks en support reageert niet. Had hem net nieuw en wou eerst even de versie updaten van 10 naar 12 want ik kreeg hem met een oude versie.