bedankt werkt
Goedemiddag,
Waar zet ik deze RTSPS streams aan?
Ik de homey app of in Unifi?
Bedankt!
In Unify
Vandaag is er een nieuwe testversie uitgebracht met enkele aanpassingen om de stabiliteit te verbeteren. Zorg ervoor dat de encoding op standard staat en dat RTSP-streams zijn ingeschakeld.
Hallo,
Sinds gisteren mijn eerste unifi camera aangeschaft, een G6 instant, om onze nieuwe pup in de gaten te houden. Via unifi protect app, helemaal top.
Echter krijg ik geen live beeld in Homey.
In unifi een homey gebruiker aangemaakt. Deze heeft alle rechten. (gebruik ik ook voor unifi netwerk in homey). Gewoon admin rechten.
Ik heb de RTSP ingeschakeld.
Je hebt het hierboven over encoding op Standard zetten, maar ik kan de hele optie niet vinden. Niet onder unifi G6, dan wel in de app, of camera in homey.
Alvast bedankt!
Na het aanzetten van RTSP al geprobeerd de app in homey opnieuw te starten?
Ja, al geprobeerd. Zojuist nog een keer, maar geen live beeld. Wel een snapshot.
Hier precies hetzelfde.
Ik heb net hetzelfde probleem. API key aangemaakt en gekopieerd in Unifi Protect en in Acces. Maar geen verbinding. Ik kan ook gaan apparaten toevoegen.
Ik heb een Hub Door Mini met een UA-G3-FLEX-B aan de garagepoort waar ik dan een code zou willen invoeren zodat mijn Nuki slot van de voordeur zou opengaan. Is dit mogelijk?