Twee ziggo mediaboxen next

Ik heb 1 ziggo media box next aan homey gekoppeld. Als ik nu een 2de wil koppelen op de slaapkamer dan zegt de ziggo app op homey dat er geen nieuwe apparaten gevonden zijn.
Weet iemand hoe ik 2 next boxen gekoppeld krijg?

Hoi ,

Ik heb 3 next boxen thuis en heb de ziggo app geïnstalleerd maar ik wil alleen de box in de woonkamer gebruiken.

Alleen heb ik dus hetvolgende probleem dat iedere keer als ik via homey de box aan wil zetten dat er willekeurig een box aangaat of in de woonkamer of één in de slaapkamers.

Ik heb inmiddels contact gehad met Athom maar die konden zo gauw geen oplossing vinden en hebben het op de lijst met overige probleem meldingen gezet en kan dus wel even duren voordat daar naar gekeken wordt of er een oplossing voor is.

Ik haak op deze vraag in omdat dit waarschijnlijk met hetzelfde probleem te maken heeft.

Ik heb de boxen een eigen naam gegeven en ook zo genoemd in Homey in de hoop dat deze herkend zo worden helaas werkt dat bij niet.

Ik hoop dat je inmiddels jouw probleem heb kunnen oplossen en eventueel de oplossing met mij zou willen delen?

Groeten,

Dennis

Hoi Dennis,

Bij mij komt er in Homey maar 1 zichtbaar. Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden ook. Hopelijk komt Athom er ooit mee.

Behoorlijk irritant dat die dan een random box aanzet.
Ook succes met het vinden van een oplossing. Mocht je wat vinden laat het weten. Dat zal ik ook zeker doen.

Ferry

Hoi Ferry,

Bij mij is er ook maar 1 box zichtbaar en dat random aanzetten is inderdaad zwaar irritant.

Ik denk dat het probleem erin zit dat je met je ziggo account inlogd en daardoor geen box kan toewijzen.

Eigelijk zou je het moeten kunnen koppelen via een vast ip adres.

Misschien dat Athom dat voor mekaar kan krijgen in de toekomst.

Mocht ik een oplossing vinden zal ik het hier zeker vermelden!

Groeten,

Dennis

Zou ook graag de 2 Ziggo Next boxen apart willen bedienen, nu ziet hij er maar 1 (die van de woonkamer)
maar die extra box in de slaapkamer laat zich niet zien.

Hoor graag

Ik heb ook 2 boxen en zie er ook maar eentje, tenminste zo lijkt het want als ik box 1 uitzet, zie ik hem in de app ook uitgaan. Zet ik box 2 aan via de ab dan gaat hij in de app ook weer aan.