LG TV via LG Thinq proberen te koppelen aan Homey. Vraagt dan om een code die op het tv scherm zou moeten verschijnen, maar verschijnt niet.
Erik M
LG TV via LG Thinq proberen te koppelen aan Homey. Vraagt dan om een code die op het tv scherm zou moeten verschijnen, maar verschijnt niet.
Erik M
This is the English part of the forum, could you please translate your post or let this topic be transferred to the Dutch part of this forum ?
Are you sure your tv and homey are on the same network/subnet ?
Btw, it is perhaps better to ask this question in the app topic Lg thinq. I think they can help you better that way
Allereerst welkom op de Homey Community!
Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.
Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.
In mijn vorige post heb ik een link gezet naar LG thinq zonder verder te kijken, maar zie nu dat deze helemaal geen tv ondersteund ?
Misschien hebben we het over twee verschillende apps, zou je daarom ook willen controleren of tv’s wel ondersteund worden door de app ?
Welkom Erik,
Hetzelfde probleem zag ik een paar weken geleden voorbij komen;
De oplossing:
installeer de geupdate test versie van de app:
https://homey.app/en-nl/app/com.lge.thinq.appliance/LG-ThinQ/test/
De stable versie laat nog (steeds) op zich wachten.
Bron: