Tutorials

Is het misschien ook mogelijk om flow’s te maken van een simpel alarm systeem? Als je weg bent en een deur/raam wordt geopend dat je dan een sms krijgt op de telefoon.

Kant en klaar; Heimdall

Goed nieuws! Ik weet niet in hoeverre Athom hierbij betrokken is maar als nieuwkomer zit ik soms te kijken als een aap in een roestig horloge.

De community zit vol met wizzards, tech-guys, een soort harde kern (no offense uiteraard!!!) terwijl nieuwe gebruikers een beetje verdwaald rondzwerven op het forum en via de zoekfunctie maar proberen uit te vinden wat ze nu precies kunnen met hun zojuist aangeschafte Homey 2019 zónder spraakbesturing.

Ik heb allerlei ideëen; rolluiken aansturen op basis van mijn ploegendienstrooster tijdens nachtdiensten. Bam, iCal app niet compatible met 2.0

Flows op basis van aanwezigheid. Bam, aanwezigheid werkt niet lekker op 2.0

Met alles wat ik google kom ik uit op oude Homey versies, de desktop controller, etc. Allemaal info waar ik niet zo veel mee kan op de iPhone 2.0 app. Ik verbaas me over het gebrek aan documentatie dus de tutorials zijn echt een musthave als Homey met bepaalde commerciële zetten wil inspelen op een breder publiek.

en voor het versturen van een sms
https://apps.athom.com/app/com.gruijter.sms

En de nieuwe categorie is er!!

Waar kan ik deze vinden?

Hier.
En hier natuurlijk.

2 Likes

Zoek eens op Facebook op domoticahuis, deze zet er interessante voorbeelden op van flows