Hm wist niet dat er een was Maar zie dat iemand daar ook al de vraag gesteld heeft voor toevoeging. Kijk eigenlijk nooit naar ht Engelse forum gedeelte . Is voor mij zeer moeilijk te lezen :|(
Het is mogelijk om aan de development van de app bij te dragen door een donatie te doen om deze switches aan te schaffen en toe te kunnen voegen. Zie de link in het app topic.
Misschien een stomme vraag.
Maar het lukt mij wel om de schakelaar toe te voegen maar vervolgens als ik een flow wil maken met de schakelaar kan ik niet de knoppen selecteren. Maar alleen de schakelaar. Ik heb de 2 4 en 6 variant maar als ik de 6 maar als een knop kan toevoegen heb ik er niet zo veel aan.
Doe ik wat verkeerd?
had me de pleurus gezocht, dit is echt zo niet-intiutief 🥸
net zoiets als datje soms een device bij de betreffende app moet zoeken en andere keren bij de zones.
enfin, het werkt.
ik voeg nog wat zoekwoorden toe voor anderen die dit wellicht niet begrijpen hoe het werkt;
2-button 3-button 4-button 6-button individuele knoppen knop ingedrukt aparte apart programmeren 2-knops 3-knops 4-knops 6-knops meerdere lumi remote xiaomi
Dit is het menu wat je IMHO intiutief pakt: in een app, kies een device, kies een gebeurtenis. Hier staat alleen “een knop is ingedrukt” , nog een heel aantal statussen, maar niet welke knop en hoe.
Een “scene” is een set outputvariabelen, geen inputvariabelen. Zo werkt het bv in de DMX wereld tenminste: een scene is een serie waarden die je naar een “fixture” (lamp) kan sturen.
Ik kan me voorstellen dat de variabelen die er zijn (verschillende knoppen, activerings ritme/duur) in een submenuutje moeten, maar da’s geen “scene”.