Timestamp (als trigger gebruiken)

Goedemorgen,

Kunnen jullie mij helpen met het volgende.
Graag wil ik een notificatie krijgen als een bepaalde activiteit uit een (advanched) Flow langer dan een bepaalde tijd is geleden (vorige dag, of x uur).

Op dit moment heb ik een simpele flow gemaakt dat wanneer ik mijn auto in de auto lader stop een pushmelding (inclusief timestamp)krijg. Ook krijg ik weer een melding als het laden is voltooid.
Nu zou ik ook graag een melding willen krijgen om bijvoorbeeld 18.00 uur, als de auto langer dan 24 uur niet aan de oplader heeft gezeten.
Mijn gedachte was om de timestamp van de laatste pushmelding op te slaan en die te gebruiken, maar dit lukt me niet.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit zou kunnen doen?

Gr JJ

Heb je al eens gekeken naar de app Device Capabilities?
Ik heb het niet gecontroleerd maar ik zie di tkaartje:
image

Misschien kun je daar iets mee?
Hier is de link naar de app: Device Capabilities App voor Homey | Homey

Suk6!

1 Like

Dank je wel, ga ik zeker even doen!
Het is me nu met een lopende stopwatch gelukt, maar is niet echt een mooie oplossing.

Nogmaals bedankt.

Ook dat is een prima oplossing denk ik:

  • stopwatch starten wanneer laden gereed, en
  • stopwatch stoppen bij laden gestart.

In dat geval kun je bij het aflopen van de timer, een actie ondernemen zoals het sturen van een notificatie dat je het kreng aan de lader moet hangen.

Als dat geen vast interval maar een vast tijdstip is kun je op een vast tijdstip (bv, 18:00u) controleren of de timer nog loopt. Als dat zo is, push notificatie.

Suk6!
Roger

Ja, zo heb ik het nu gedaan inclusief de controle op een vast tijdstip. Werkt prima.
Dank je wel voor het meedenken!!

1 Like