Temperatuur verwachting van de dag

Hallo allemaal,

Ik ben met flows rond d thermostaat bezig en nu zit ik met een vraag.

Mijn gedachte is als volgt, normaal als ik wakker wordt gemeld in Homey gaat de thermostaat van 17 naar 19 graden, so far so good. Maar nu zou ik graag willen dat wanneer de temperatuur voorspelling van die dag hoog genoeg is de kachel smorgens niet onnodig aan gaat omdat later op de dag de zon de kamer gratis warm kan maken (Zuinige Nederlander hé :stuck_out_tongue: )

Wat ik dus zoek is een manier om google te laten weten wat de voorspelling van de dag is, ik heb het niet kunnen vinden in app’s maar de kans is natuurlijk best aanwezig dat ik ergens overheen heb gekeken dus vandaar dat ik de vraag ook aan jullie wil voorleggen.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Ik probeer nu Darksky te installeren. Wellicht is dat een optie?

Ben zelf nu bezig met openweathermap werkend te krijgen maar krijg nog geen waardes te zien helaas, alleen streepjes. Ben al aan het controleren of ik de API key wel goed getyped heb maar kan er zo snel geen fouten in ontdekken

Dit zijn de mogelijkheden bij Darksky, wellicht is de hoogste dagtemperatuur iets voor jou

Hey, tof, das net wat ik zoek… krijg het op openweatherapp niet werkend dus zal Darksky ook eens proberen.

Wat ik me trouwens afvraag, is die hoogste temp de temp verwachting van de dag af de hoogste gemeten temp van de dag, in het laatste geval schiet ik er natuurlijk niks mee op

Krijg Darksky niet werkend, heb de app wel geïnstalleerd en ook een apparaat toegevoegd maar als ik mijn api en coördinaten invoeg krijg ik een foutmelding bij het opslaan.

Edit… Heb het werkend gekregen, er is een waarde die de verwachte maximum aangeeft van de dag dus denk dat ik hier wel wat mee kan.

Dankjewel voor het meedenken en de tip.