Temperatuur meten en Daikin airco inschakelen

Hi all,

Ik wil graag een temperatuurmeter hebben die ik in de huiskamer kan hangen en die de airco aan en uitzet bij bepaalde temperaturen (ik denk ITTT?)

Welke temperatuurmeter kan ik koppelen hiervoor aan de Homey, iemand ervaring?

Xiamo aqara temperatuur sensoren zijn goedkoop en werken prima met homey:
https://www.google.com/search?q=xiaomi+aqara+temp+sensor&rlz=1C1GCEU_enNL820NL821&oq=xiaomi+aqara+temp+sensor&aqs=chrome..69i57.4697j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Daikin app

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Ik gebruik een Aqara sensor en de volgende flow:

1 Like

Die is heel mooi die Flow!

Ik heb alleen dat aanwezigheid niemand is aan het slapen niet onder controle, hoe doe je dat?

Als wij in de avond naar bed ga dan start ik een flow welterusten. Lampen gaan uit in huiskamer, keuken en deels in de tuin. Slaapkamer en badkamer lamp aan en de beveiliging aan en de aanwezigheid gaat voor ons op slapen. Deze flow start ik soms op de app en soms met de Google Nest. Nu ik deze flow weer bekijk is het niemand slaapt kaartje eigenlijk niet nodig maar zit er waarschijnlijk in omdat ik een andere flow waar het wel nodig is heb gedupliceerd :flushed:
Voor de ochtend heb ik een opstaan flow. Dan gaat aanwezig voor ons op wakker.

1 Like