Stekker laten schakelen

Ik ga het eens proberen…thx zover

Wat ook vreemd is dat als ik in de app bij een apparaat de optie “flow” selecteer staat er dat er voor dit apparaat nog geen flows zijn. En dat heb ik bij alle apparaten.

Heb je daar ook een screenshot van?


Dat heb ik wel bij alle apparaten…

Je gebruikt dus bij dan de apparaten generieke kaart.
Deze dus:

Probeer eens via de zone het echte apparaat te schakelen…

Of vertel hoe je het echte apparaat geconfigureerd hebt.

Ik heb het apparaat geconfigureerd als een heater…(hangt namelijk een elektrische deken aan de slimme stekker).
Stekker staat in een Zone “Kamer Evie”.
Als ik handmatig schakel of er een flow aan hang met datum en tijd werkt het prima, alleen als ik in het weekend wat later wil schakelen begint de “ellende”.

Wat Geurt zegt is dat als je de kaart “apparaten” gebruikt in de flow dat dit niet bij je apparaat zelf komt te staan als flow. Zoek het apparaat zelf op in je zones en gebruik die dan eens in een flow. Dan zul je zien dat er bij je apparaat zelf ook deze flow tevoorschijn komt.

Maar vandaag is geen zaterdag en ook geen vrijdag,

Dus correct. Test deze eens op een vrijdag of een zaterdag? Wat is het resultaat dan?

En hoe verklaar je deze dan Geurt?

chrome_2021-03-03_19-56-07

Enige logische verklaring zou zijn dat dit screenshots zijn van verschillende dagen en niet van vandaag.

Zijn beide wel van vandaag… toen straks aangemaakt en de flow getest.

Zou toch bizar zijn dat ik een flow alleen maar kan testen op de dag zelf?
Ik begrijp dat het het testen waard is maar ik zou het wel armoedig vinden als dit zo zou werken.

Is ook niet zo.

Nee kan ik me bijna ook niet voorstellen…

Zou je deze eens kunnen maken en laten zien wat er gebeurd?

Ennuh, gebruik je nog steeds flow.homey.app?
Waarom niet my.homey.app ?