o ja
Droger start ik op met een Fibaro smartinplant
Misschien is een dynamisch contract dan voordeliger. Lagere vaste leveringskosten en als je omvormer geschikt is afschakelen bij negatieve prijzen.
Afschakelen van je omvormer is dan weer niet zo goed idee. Daarmee gooi je salderen van je energiebelasting ook weg. Dat is toch weer €0,13/kWh. Huisaccu neerzetten en verkopen als de prijs hoog is.
(alleen geeft de wooncorporatie dan weer geen toestemming om er een te plaatsen
)
Kun je uitleggen welke kaart van PBTH dit komt, ik kom er niet uit op dit moment…Ik zie niet hoe ik aan dat aantal ‘offset’ uren kom voor de countdown timer
Dat is een tag ‘laatste uur vandaag/morgen’ , geen flow card
Dank!, ga ik even naar zoeken, ben er nog niet zo bedreven in…
Zou je een screenshotje o.i.d. kunnen plaatsen? Ik kan het niet vinden … zoek me suf ![]()
Mocht dat lukken enorm bedankt, uberhaupt voor deze app!!
Het zijn inderdaad geen standaard PBTH kaartjes. Je moet werken met logica kaartjes en dan de tag uit PBTH gebruiken. Je moet dan eerst even een apparaat aanmaken met het tarief.
Ondertussen had ik wel een nieuwe versie gemaakt. De meeste machines kan je instellen per uur. Dus ik rond nu af naar beneden of boven afhankelijk van aan welke kant je van het half uur zit.
Als je in het logica kaartje op het vak klikt waar je een waarde kan invullen krijg je daarin ook rechts een plaatje van een label (tag). Als je apparaat voor het stroomtarief “stroomtarief” hebt genoemd kan je hier op zoeken. Kies vervolgens de tag die je wil gebruiken.
Wow! Thanks!! Hier kan ik even mee voort, ga ik even lekker op puzzelen.