Spotpris till Google Sheets

Hej
Jag försöker lÀsa ut aktuellt sportpris frÄn appen Power by the Hour och lÀsa in det i Google Sheets.
Detta skall utföras var 15:e minut efter att Àndringen slagit igenom nÀr det gÀller sportpriser.
Spotpriset ser bra ut nÀr man kollar i Homey, men nÀr jag lÀser över det till Google Sheets sÄ blir resultatet mÀrkligt.
I exemplet i bilden blir vÀrdet för Spotpris 0,439 i kalkylarket 07.19 .
Om jag omformar formatet till ett numeriskt fÀlt sÄ blir resultatet 0,30486
 istÀllet.
Är det nĂ„gon som kan förklara vad som sker vid överföringen till Google Sheets?
Finns det alternativ för att Ästadkomma det jag vill pÄ annat sÀtt. (Jag Àr inte kund hos Tibber).

Hej!

Det ser ut som formateringen Àr datum/tid för den kolumnen. Det hjÀlper inte om du markerar kolumnen, formaterar som numeriskt och sparar arket?

Hej! Jag anvÀnder Better Logic för att ange vÀrdet till decimal - se bild.

Hej Niklas
Jag har redan testat det och det ser du i min sista bild.
VĂ€rdet som redovisas stĂ€mmer inte med det som finns i variabeln “Pris just nu” som visas i första bilden pĂ„ andra bildraden.
Tack för visat intresse.
/Mats

Hej Henning,
Tack för förslaget men tyvÀrr sÄ fÄr jag fortfarande ett vÀrden som liknar de vÀrden som jag visar i mina bilder ovan.
/Mats

TrÄkigt! Bara för att var sÀker pÄ att du ha gjort som jag (borde ha visat detta i mitt förra svar) man mÄste vÀlja Formatted result som ska föras över till Google, se bild:

Hoppas det hjÀlper!

Hej Henning,
Tack för hjÀlpen, det fungerar perfekt.
/Mats