Sonos and light in bathroom

Hej.

Jeg har lidt problemer med at finde en lÞsning pÄ mit problem.

Jeg har lavet et flow som starter lys + sonos playliste i bestemt periode pÄ badevÊrelset.

Mit problem er, at den “genstarter” hele seancen hver gang min motionsensor opdager en ny bevĂŠgelse - SĂ„ starter den playliste / ny sang forfra. SĂ„ der hĂžres mĂ„ske 10 sekunder af en sag, fĂžr de skifter til en ny :slight_smile:
Jeg er i tvivl hvordan jeg lĂžser det.

FĂžrst og fremmest, velkommen til Homey Community!

LĂŠs venligst Velkommen til forummet! indlĂŠgget her for at sikre, at du er klar over forumreglerne.

Dette emne er blevet flyttet til den hollandske del af forummet, vÊr venligst opmÊrksom pÄ at vÊlge den korrekte kategori/sprog.
Hvis du har problemer med moderationshandlingerne, er du velkommen til at kontakte mig eller en anden moderator via en privat besked.

(Oversat med et oversĂŠttelsesprogram)

Du er nÞdt til at have et tjek i starten om Sonos allerede afspiller. Hvis den er stoppet/pauset, sÄ skal den fortsÊtte, ellers skal flowet stoppe.

Jeg synes ikke jeg kan finde den funktion, hverken i “SĂ„â€, “Og” og “NĂ„r”.

Nu kan jeg ikke selv tjekke det da min Homey er fĂŠrdig.
Jeg ville have gĂŠttet at sĂ„dan en funktion skulle ligge i ‘og’ delen.
Ellers, sÄ ville jeg lave en boolsk variabel som bliver sat ved flowets afslutning, og som du sÄ tjekker i starten af flowet.

Edit: Jeg kan se pĂ„ app storen at der er et flow card som hedder ‘Spiller’ under ‘og’ funktionen.
Den burde give dig det du skal bruge.

Nu har jeg prĂžvet at sĂŠtte det ind, og det er gjort forkert, da det ikke virker.

Kan du se, hvor den skulle vĂŠre sat ind hen af?

‘Spiller’ skal séttes ind fþr du sétter musikken igang, men efter du ténder lyset.
Du kunne eventuelt lave to rĂŠkker efter din tid.
Den ene rÊkke hÄndterer lyset, den anden musikken. PÄ den mÄde burde de ogsÄ afvikles pÄ nÊsten samme tid.

PS: Du har kun behov for den ene tid, da den vil vÊre rigtig eller forkert. SÄ behold fx 6:00-21:00 hvis det er rigtigt (blÄ linje) sÄ kÞr det som passer dertil, hvis forkert (orange linje) sÄ kÞr det andet.

Arh okay.
Nu begynder det at give mere mening. Var ikke klar over, at orange betyder falsk, og blÄ sandt. Har lavet flowet sÄdan her. Indtil videre (Her om dagen) ser det ud til at virke :slight_smile:

Umiddelbart ser det rigtigt ud :+1:
Du mÄ jo lige fÄ det afprÞvet og melde tilbage :slight_smile:

Det ser ud til at have lĂžst problemet :slight_smile: Mange tak for svar

Fedt du er hoppet pÄ Homey bÞlgen @SirGregersen hilsen TÞnder :wink:

Tak tak. Det er nu meget sjovt at lege lidt med :slight_smile: