Smartwares 868Mhz sensoren

Aha, ik snap het. Je zou de ontwikkelaar vd HomeWizard app (Jeroen) kunnen vragen of hij deze kan toevoegen?

gaat voorlopig niet gebeuren naar verluidt omdat smartwares hun code niet vrijgeeft. Homewizard is opgekocht door Smartwares en die sluiten de gelederen… :frowning:

HeatLink en EnergyLink zijn ook niet vrijgegeven maar wel via de HomeWizard app te benaderen. Dus waarom de 868 SmartWare rookmelder ook niet? De HomeWizard thermometer, 868, is ook toegevoegd.

@Richard_P
heb jij eigenlijk

https://apps.athom.com/app/com.internet

wel geinstalleerd?

ik zie net dat we het daar helemaal niet over gehad hebben, maar die app heb je wel nodig (oops)

@Hullie
van mij mag het hoor :wink:

Hi Menne, die app heb ik inderdaad geïnstalleerd. Inmiddels heb ik de Homewizard in de kast liggen en ben overgestapt op zwave plus deurcontacten en rookmelders. Bedankt voor de moeite!

Welke heb je gekocht?

Ik heb beide bij Ali gekocht.

Neo Coolcam deurcontacten > klik

En rookmelders > klik Deze werken in Homey met de Heiman app. Edit: Ik zie nu dat de prijs momenteel flink hoger is. Ik heb er € 87,94 voor betaald.

Hoi Richard,

Thanks voor het delen van je aankopen.
Dat is nog een koopje € 86,78 voor 4 stuks.
De 868 mhz rookmelders van Homewizard kosten er 45 per stuk.

Ik zit te overwegen om een 6 tal Flamingo FA21RF/FA22RF rookmelders aan te schaffen. Deze zijn onderling te koppelen. Dus als er 1 af gaat gaan ze allemaal mee. Dat vindt ik belangrijk. Is het daarnaast ook nog mogelijk om aan homey te koppelen zodat ik een melding krijg als ik niet thuis ben? En kan/moet ik ze allemaal apart aan homey koppelen of alleen de master?
Ik kan er niks over terug vinden.

Sorry voor de late reactie. Maar een melding krijgen op je tel is zeker mogelijk. Dat is een standaard actie binnen flows die je er in kunt zetten wanneer het alarm afgaat.