Slechts 1 programma beschikbaar bij starten Siemens vaatwasser

Bij het starten van mijn Siemens vaatwasser kan ik het programma kiezen. Hier is echter maar 1 programma beschikbaar namelijk auto 45-65.

Hoe kan ik een ander programma selecteren/toegevoegd krijgen in deze lijst?

Heb je de app al opnieuw opgestart op je Homey?

Ik start de app elke dag automatisch opnieuw opstarten om dit soort dingen te voorkomen.
https://community.homey.app/t/bosch-siemens-home-connect/34966

Dank je! Na een herstart van de app zie ik wel alle andere programma’s. Gelijk maar een dagelijkse restart geregeld.

Geef deze fout ook meteen even door aan de app maker, zodat deze bug hopelijk een keer opgelost wordt.

Ik heb al diverse malen een mail gestuurd naar de ontwikkelaar.
Maar misschien dat ze het wel noteren en op een lijstje zetten.
Melden kan nooit kwaad.

Precies
Ik geloof ook wel in, hoe meer mensen de bug melden, er uiteindelijk mss een lichtje gaat branden bij de Siemens/Bosch app ontwikkelaar.

Zojuist een mail gestuurd naar de ontwikkelaar van de app.

Ik gebruik de App ook en check zojuist of ik wel alle programma’s kan selecteren:

Werkt prima!
Het gaat om een Bosch SMV6YCX02E

Heb de App nog nooit herstart.

Ik start de app wel elke dag op omdat soms na 2 of 3 dagen de wasmachine of droger soms niet werd herkend en de programma’s dus ook niet beschikbaar waren.

Helaas werkte een restart van de HomeConnect app op Homey niet bij de wasmachine van Siemens. Ik zie nog steeds maar één programma bij de wasmachine in dit geval alleen maar de “Hygiene plus”.

Zelf vermoed ik dat dat komt doordat ik in de Siemens app al voor Smart Start incl. dit programma “Hygiene Plus” heb gekozen. De andere programma’s vallen dan weg.