Sensor valt uit

Hi,

ik heb een tweetal sensoren die plots niet meer werken en ook niet meer aan de praat te krijgen zijn,
1 is een agara bewegings melder en 2 een kaku thermometer, beide hebben gewerkt maar ineens niet meer.
de kaku werkt zeker wel want met mijn homewizard is de juiste waarde nog wel af te lezen.
ik heb hem ook al dichter bij de homey gezet (ernaast) maar dat is ook de oplossing niet.

enig idee wat te doen?
de homey herstarten helpt niet in iedr geval en de laatste updates hebben ook geen verschil gemaakt hierin.

Goedenavond Roy,

dank voor je reply, de sensor is Xiaomi human body sensor en de kaku thermo hygro begin ik eigenlijk te twijfelen of deze wel van kaku is. Deze is destijds via Homewizard gekocht echter zie ik er geen merk op staan… wellicht dat deze daarm dienst weigert, misschien heb ik hem onder een verkeerde app weg gezet? (homewizard thermometer) al is het dan wel gek dat hij in het begin wel werkte.

Die therometer heb ik ook in combi met homewizard en niet aan de praat gekregen met homey

Heb maar een andere sensor gekocht ( multi sensor 6 van aeotec )

oke thnx!

dan moet ik daar misschien geen energie in steken, maar die Xiaomi human body sensor zou het wel moeten doen, ia de xiaomi app kan je kiezen tussen de agara motion sensor en de Occupancy sensor, de laatste heb ik gekozen, werkte een paar weken maar ineens niet meer.