Geweldig bedankt voor de mooie beschrijving!
Nu wekt het als een zonnetje!!!
Wellicht kun je nog ff toevoegen dat je bij dit punt:
Voeg de sensor toe via de HomeKit Controller app.
De pincode gebruiken die onder op de sensor staat.
Dit was voor mij het eerste homekit apparaat, wellicht dat voor mensen die vaker deze apparaten gebruikt hebben dit heel logisch is.
Graag gedaan. Fijn om te horen dat het nu wel werkt. Ik zal hier eens naar kijken. Weet niet of dit te maken heeft met het type sensor. Dit aangezien ik dit niet heb hoeven doen bij de HomeKit Controller app maar bij de eerste aanmelding bij Homekit (woning app) via de QingPing app.
Hallo Rob,
Hij doet het al een tijdje prima, maar nu loop ik wel nog ergens tegenaan en mischien weet jij ook hiervoor een oplossing,
In de Qingping app is de sensor te zien en werkt goed in Homey. In de app is nu te zien dat er een firmware update is. Maar het lukt me niet te updaten, de sensor is wel online. Weet jij hoe ik de update dan draaien?
Bedankt!
Probeer eens om eerst de HomeKit Controller App opnieuw op te starten. Check daarna of je wel in de QingPing app de update kan uitvoeren.
Lukt dat niet, Herstart dan ook de HomeyKit app in Homey.
Bij mij is het update gelukt en zit nu op versie 4.0.6
Ik heb zelf een buitensensor van Airgradient aan de muur hangen. Top ding met verschrikkelijk veel interessante data, wordt tevens gekalibreerd geleverd.
Momenteel aangesloten via MQTT maar Airgradient is ook bezig met een Homey App