Schakelaar draadlose?

Hallo mensen ik ben op zoek naar een goedkoop en goed schakelaar voor mij lampen aan te sturen voor mij mama en papa eigelijk dat die aan kunnen maar ik was aan denk aan Trust Afstandsbediening met dimmer - AYCT-202 maar weet niet of die handig is
Of aan de klikaanklikuit opbouw dubbele schakelaar-draadloos - AWST - 8802 ? of welke raden jullie aan ? Ik was ook nog aan het denk de afstandbeding van philips hue de philips hue draadloze dimmer ? Als iemand tips heeft laat maar weten ?

Aqara weet ik was ik ook aan denk maar dat duurt zo lang voor het hier is en neo coolcam heeft geen draadloze schakelaar dus ben echt opzoek naar draadloze schakelaar voor thuis ?

Google translate werkt goed merk ik😱

Welke website verkopen deze ? Kan je een link sturen

Ik heb niet google translate gebruik ik heel zware dyslexie als je daar een probleem mee hebt sorry hoor dat ik niet goed kan schijven .

@Jarne_Roussard Geen enkel probleem, dacht vanwege je achternaam aan onze franse gasten en google translate. Wilde je uiteraard niet beledigen. Je bent hier zeer welkom dus​:+1::+1:

A oke is goed merci en welke raad gij nu aan van schakelaar ?

Ben zelf erg gecharmeerd van philips hue, makkelijk en werkt out of the box. Helaas wel duur, er zijn vele goede en goedkopere alternatieven, maar ik hou van de lichtkleur die al out of the box komt. De dimmerschakelaar is erg eenvoudig. Grote knoppen. Mijn vrouw en kids snappen dat(erg belangrijk). Klik aan klik uit werkt uiteraard ook, heb die nog in de kamer van de kinderen. Ga dat echter vervangen, werkt niet helemaal top samen met Homey(lees:niet).

Welke schakelaar raad gij dan aan wand als gij zecht dat klik aan klik uit niet goed samen werk met homey dan moet ik die niet kopen ?

Mijn klik aan klik uit werkt niet samen met Homey, er zijn vele KIKU die wel samen werken. Zou je op de app pagina even moeten kijken. Als schakelaar is de Hue dimmer echt top.

Ik werk met de schakelaars van Aquara en ben er zeer tevreden over. Via Ali duurt het meestal 2 weken. Let op dat je niet meer dan 22 euro per keer besteld i.v.m. kosten douane.

1 Like

Werken idd prima. Zit alleen geen dimfunctie op, 1x drukken aan 2x drukken uit. Hue dimmer heeft 4 knoppen. De eerste knop is aan, 2x drukken is volgend scenario(bijv helder, gedimd, gekleurd), drie drukken is volgend scenario, 4x drukken(etc etc t/m 6x), tweede knop is dim naar helderder, derde knop is dim naar donkerder, 4e knop is uit

1 Like

Kan wel hoor met de functie knop vasthouden. Je maakt dan een flow die iedere keer bv 10% dimt met een seconde vertraging.

2 Likes

Sta op het punt wat Aqara schakelaars te bestellen op ali. Waarom kan ik in de app van van @TedTolboom nog niet de schakelaars met drie knoppen vinden? Deze zijn zeker te nieuw?

Welke Aqara schakelaars raden jullie nu aan? Mijn vriendin wilt graag op sommige plekken zoals toilet en badkamer nog fysieke schakelaar

Deze site verkoopt ook alles van Xiaomi, heb mijn robot stofzuiger er ook vandaan.

1 Like

zeker handig om te weten als ik iets snel wil geleverd hebben. Maar opzich kan ik nu even wachten op ali en dat scheelt heel wat euro’s

voorbeeld: de Xiaomi Roborock S5 Max is daar 499,- en op ali 392… ook levering vanuit spanje en belgie.

Het is idd wel duurder, dat klopt… Maar ik heb nooit geduld met die dingen dus heb de S5 MAX er wel besteld, dan maar wat duurder :see_no_evil: