Hei!
Jeg har gått fra Futurehome til Homey, og lurer på om noen har en enkel forklaring på hvordan man får inn Futurehome sine røkvarslere.
Kan ikke se at Futurehome har noen støtte hos Homey, men det kan jo hende at det er noen som har laget noe som fungerer
Hei,
Har gjort det samme og kunne gjerne tenkt meg å fått over brannverslerne. Noen som vet om det er mulig å få til?
Lurer på det samme…
Samme
Samme situasjon her, og sånn jeg tenker nå… så vurderer jeg å bare la Futurehome-sentralen bli stående å la røykvarslerne være de eneste enhetene som er koblet til den. For disse røykvarslene er ganske unike i det at de også varsler på CO, er de ikke det da? eller finnes det like gode alternativer om man skulle kjøpt noen like gode å lagt inn i Homey?
Men finnes det da noen mulighet for et minimum av integrasjon til homey?
Solgte min FH sentral men forstår deg, har kun modusbryter fra FH har ikke fått den til å fungerer
Det hadde vært fint med en integrasjon mot de brannvarslerene fra Futurehome ja.
Det hadde vore veldig greitt å få inn desse, ja. Me har 15 stykk i huset, og det passa ikkje veldig godt å skifte ut alle saman akkurat no…
Er det nokon her som har sett på alternativ til Futurehome sine, som går på 230 V og fungerer godt i Homey?
Førebels har eg berre funne Heatit sine. Desse verkar ikkje så dumme, men dei var ikkje direkte billege…
Send a request for a update in the app from Futurehome.
I have a few issues my self and i have requested an update of their app.
Wanted them too include these products
Modeswitch
Firedetectors AC/Battery
Water leakage sensor
Link to APP: Futurehome App for Homey | Homey
Definitivt verdt eit forsøk, ja, og det hjelper gjerne viss det er fleire av oss som ynskjer det same.
Ikkje sikkert det er så ulogisk for dei å lage slik støtte, dei aukar trass alt nedslagsfeltet for sine eigne produkt.