Rookdetector AngelEye/FireAngel WST-AE630-BNLR (NIET ZWave) koppelen met Homey

Graag zou ik willen weten op welke manier ik de rookdetector AngelEye/FireAngel WST-AE630-BNLR kan koppelen met Homey. Ik heb zo ongeveer 8 stuks en die zijn pas een half jaar oud en zouden best nog 10 jaar moeten meegaan. Deze werken standaard via een eigen Wi-Safe2 draadloos netwerk. Ik heb dus NIET de versie met de ZWave ingebouwd (daar bestaat een app voor).
Ik veronderstel dat Homey niet rechtstreeks met de Wi-Safe2 kan verbinden?
Als minimum zou ik graag willen weten of er een alarm is als ik niet thuis ben (van welke detector maakt me niet uit al zou dat wel fijn zijn).
Kan ik van ééntje de bedrading die naar de sirene gaat parallel aansluiten, via een eigen voeding, op een Fibaro Smart Implant? Kan dat dan werken?
FireAngel verkoopt ook een relais om domotica te kunnen aansturen maar dan heb ik nog steeds geen draadloos Zigbee (of ander) signaal.
Of op welke manier kan je “domme” rookmelders “slim” maken?
Liefst tegen een zo laag mogelijk prijs want anders kan ik beter alles direct vervangen door ZWave of Zigbee materiaal.
Bedankt Alvast voor jullie hulp.

Als je niet weet wat de bestaande bedrading doet, dan kun je hoe dan ook altijd met het relais bijvoorbeeld een Fibaro Smart Implant aansturen. Dat werkt gegarandeerd en is100% veilig omdat je alleen goedgekeurde spullen op je brandmelder aansluit. Je houdt dan de electrische ciruits strikt gescheiden. Goedkoop is waarschijnlijk wel anders.