Pushvarsel om dør/garaseport har stått åpen en viss tid

Er det noen som har forslag hvordan sette opp en flow som sender pushvarsel hvis garasjeporten har stått åpen over f. eks. 5 min? Har dørsensor montert så jeg ser om den er åpen eller lukket.

Den gjør bare at den venter 15 min før den sender pushvarsel om at kontaktalarmen er på? Den gjør iallefall det hos meg, du satte på forsinkelse? Mulig jeg gjør noe feil. Funker den hos deg?

Om garage sensorn blir " normal" inom dom 15 minuterna så sänds väl inte någon push

@Svassen ,

Du må ha tilgang til en timer app med dette eksempelet. Du kan bruke den innebygde timeren, men da må du sjekke om port er fortsatt åpen etter utøp av timer. Hvis porten er åpen, du skal ha varsel om 15 minutter, lukker porten på 10 minutter, åpner den igjen, så vil du få varsling 5 minutter etterpå (for da løp den første timereren ut). Om den forstatt står åpen, så vil du få varsel 10 minutter etter dette. Så den innebygde timeren og at alle automasjoner kjører i parallell, gjør det litt krevende og potensielt så blir det utført en feilaktig handling.