Pushbericht

Hoi,

Pushberichten werken prima op mijn iOS telefoon. Mijn vrouw heeft ook een account, ze kan prima inloggen en apparaten/flows bekijken, maar er komen geen pushberichten binnen op haar iOS telefoon.
Het betreft Pushberichten vanuit eenzelfde flow.
Haar telefoon is voorzien van de laatste updates.
We hebben haar account (gebruiker) al eens volledig verwijderd.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast dank !

Nou… hoe makkelijk kan het zijn. Na uren zoeken gevonden: vanuit het beheerder account kunnen Push meldingen uitgezet worden voor Flow. Stond in mijn geval dus uit. Na aanzetten werkte het als een zonnetje.
Doe er uw voordeel mee! :slight_smile:

Je haalt ook twee dingen door elkaar denk ik. Je hebt namelijk notificatie en push notificatie. Als je een Flow een notificatie laat sturen, dan komt die in het overzicht in de app. Beheerders krijgen hiervan een notificatie als dat aan staat (zoals je zei). Je kunt ook een Push Notificatie sturen. Dan moet je iemand kiezen, die is aangemeld op je Homey. Dat kan een beheerder, gebruiker of gast zijn.

hallo EMJ,ik heb hetzelfe probleem. ik kan geen push notificaties sturen naat mijn iphone. Ik lees dat jij de setting hebt kunnen aanpassen in het beheerder account. Kan je me zeggen waar ik die optie precies kan veranderen? ik kan het niet vinden. alvast bedankt.

Hallo,

iemand hier al een antwoord op? Ik krijg als eigenaar namelijk wel pushmeldingen maar wil wel graag dat mijn partner die beheerder is ook deze pushmeldingen ontvangt maar dat krijg ik niet voor elkaar.

Bij het pop-up menu staat ook alleen dat pushmeldingen naar de eigenaar worden verstuurd (zie schreenshot).

Alvast dank voor jullie antwoord

Scherm­afbeelding 2024-01-23 om 13.46.30