Push varsel

Hei,
Jeg er ny pÄ Homey og lurer pÄ hvorfor jeg ikke fÄr pushvarsel (regner med det er pÄ mail) med flow satt opp som dette: - noen som har et tips?

PÄ forhÄnd takk.

Mvh
Tom

Push varsler gÄr ikke pÄ e-post. Installer Homey appen pÄ mobilen din, hvis du ikke allerede har gjort det, og logg pÄ med brukerprofilen din, sÄ bÞr det fungere.

Welcome to the forum
This thread has been moved to the non-english forum, please pay attention with choosing the right category/language.
If you have any problems with that please feel free to contact me or another moderator.

Kan det vĂŠre trigger-kortet som ikke aktiveres? Dette vil vel kun trigge hvis prisen er akkurat 1% over dagssnitt, som ikke nĂždvendigvis vil inntreffe?

Takk for svar. Jeg tenkte at beskjeden sendes idet prisen gÄr 1% over gjennomsnittspris. Du har nok rett i din antagelse. Hva tenker du kan vÊre en lÞsning?

PrĂžv Ă„ bruke:
NÄr: Price changed
And: Price is x percent above todays average

Det bĂžr funke :slightly_smiling_face:

Hei, takk for svar.

Jeg har boret ned i dette og det viste at «notification» pÄ telefonens instillger under Homey-appen ikke var slÄtt pÄ.

NÄr Notification ble slÄtt pÄ kom meldingene fra Homey inn pÄ bÄde telefonen og klokken :blush:

mange ting Ä passe pÄ nÄr flere enheter skal snakke sammen.

1 Like

Jeg har brukt push varsler for Ä vite nÄr visse dÞrer i huset Äpnes. Varslene har fungert fint, men sluttet nylig Ä varsle.

Jeg har sjekket at Homey har de nĂždvendige rettighetene pĂ„ telefonen, men mottar likevel ikke varsler. Det fungerer ikke ved virkelig hendelse og heller ikke nĂ„r jeg benytter testfunksjonen for Flow’en.

Er det noen som kan tenke seg hva annet som kan forÄrsake dette.