Push varsel

Hei,
Jeg er ny på Homey og lurer på hvorfor jeg ikke får pushvarsel (regner med det er på mail) med flow satt opp som dette: - noen som har et tips?

På forhånd takk.

Mvh
Tom

Push varsler går ikke på e-post. Installer Homey appen på mobilen din, hvis du ikke allerede har gjort det, og logg på med brukerprofilen din, så bør det fungere.

Welcome to the forum
This thread has been moved to the non-english forum, please pay attention with choosing the right category/language.
If you have any problems with that please feel free to contact me or another moderator.

Kan det være trigger-kortet som ikke aktiveres? Dette vil vel kun trigge hvis prisen er akkurat 1% over dagssnitt, som ikke nødvendigvis vil inntreffe?

Takk for svar. Jeg tenkte at beskjeden sendes idet prisen går 1% over gjennomsnittspris. Du har nok rett i din antagelse. Hva tenker du kan være en løsning?

Prøv å bruke:
Når: Price changed
And: Price is x percent above todays average

Det bør funke :slightly_smiling_face:

Hei, takk for svar.

Jeg har boret ned i dette og det viste at «notification» på telefonens instillger under Homey-appen ikke var slått på.

Når Notification ble slått på kom meldingene fra Homey inn på både telefonen og klokken :blush:

…mange ting å passe på når flere enheter skal snakke sammen.

1 Like

Jeg har brukt push varsler for å vite når visse dører i huset åpnes. Varslene har fungert fint, men sluttet nylig å varsle.

Jeg har sjekket at Homey har de nødvendige rettighetene på telefonen, men mottar likevel ikke varsler. Det fungerer ikke ved virkelig hendelse og heller ikke når jeg benytter testfunksjonen for Flow’en.

Er det noen som kan tenke seg hva annet som kan forårsake dette.