Problemen met Z-Wave na update Homey naar v2.0.4

Heb de apparaten inderdaad ook verwijderd uit homey terwijl ze er nog niet in stonden. :pensive:

Als ik nu wil inleren pakt hij hem wel maar dan eindigt ie in de mee verstuurde afbeelding.

Maar heb je de fibaro app geinstalleerd of niet?

Ja ook de fibaro app geinstalleerd.

Ja zon 50 cm

Kan je naar https://developer.athom.com/tools/zwave gaan en een screenshot van Systeem informatie hier posten?

Klinkt een beetje als wat ik heb met de Zigbee op mn oude Homey. Zelfde verhaal. Ofwel unknown of niet gevonden. Is bij mij vrijwel zeker een hardware probleem, dus onoplosbaar zonder kosten te maken…

Ik bedoelde voor mij… :stuck_out_tongue: Voor hem is het idd een kwestie van claimen

Beter geen screenies posten met je cloudID er in.

Geen idee hoe het met jouw ogen is, maar ik kan daar geen soep van koken… :stuck_out_tongue:

Misschien kun je beter een screenprint of snip maken en dan even de gevoelige info wegpoetsen…

Je hebt de algemene Systeem Informatie gepost, niet van de zwave pagina.

Ik heb z-wave Dalfoss kranen gemonteerd en het inlezen van elke kraan kon ik steeds na een reset van de app, nu reageren de kranen ook soms wel soms niet en ik krijg in de app regelmatig de (rode) melding dat het bericht niet is verzonden of aangekomen.
Nu is het systeem absoluut niet betrouwbaar qua regeling omdat sommige kranen niet meedoen met de groeps instellingen en daardoor de ketel aan zetten of juist uit. Het Z-Wave probleem is dus nog niet opgelost

Ik heb vandaag The Button en Wall plug type F gekocht van Fibaro.
The Button werkt super goed. Installeren ging in 1 keer goed en koppelen aan een lamp werkt ook goed.
Helaas krijg ik Wall plug type F met geen mogelijkheid aan de praat. Heb al heel veel keer op de koppelknop gedrukt. Stekker dichterbij de Homey geplaatst. Z-wave apparaten verwijderd. App opnieuw geïnstalleerd. Homey reboot. Niets helpt. Ga de wall plug morgen terug brengen naar de winkel.

Heb je vandaag de Homey geupdate naar 2.0.4 ???
Dat is waar dit topic over gaat.
Ik kan daar zelfs al geen changelog van vinden maar ik denk dat je bericht hier niet op de plaats is.
Ik denk dat er betere topics over Fibaro zijn om hulp te vragen.
Ook meer info of hij wel in z-wave komt maar als generic device is wellicht handig, tenzij je alleen wilt melden dat je die morgen terug wilt brengen.

Ik zit dit topic echter na 10 maanden als gesloten

Dit onderwerp is gesloten. Als u het niet eens bent met het sluiten van dit onderwerp, neemt u contact op met een van de moderators.