Fibaro stekkers niet te bedienen, z-wave update opmerking

Ik heb het nu inmiddels twee keer mee gemaakt dat de fibaro stekkers die ik gebruik niet meer werken via de Homey Bridge. Vervolgens kijk ik dan in de app, en als ik dan op één van de betreffende apparaten van fibaro klik, krijg ik een error met iets : z-wave update (of zoiets). Wat veroorzaakt dit? Het valt op te lossen door de Homey Bridge opnieuw op te starten(wat eigenlijk geen oplossing is).
Na de reboot zijn alle stekkers weer bereikbaar. Is het een homey bridge issue? Waar het vertrouwen toch al in weg ebt. Als de bridge nog steeds niet kan werken met de sensoren van Philips Hue dan krijg je toch sterk het gevoel dat de Homey Bridge er maar bij hangt voor Athom(maar dat terzijde),

Bij het vragen naar hulp is “(of zoiets)” niet echt nuttig voor anderen. Kun je de precieze foutmelding posten?

Voor Hue heb je sowieso Homey bridge niet nodig, daar Hue gewoon via Homey (Cloud) cloud-to-cloud werkt.
Maar goed, Hue sensoren zijn nu net sensoren die gepolled moeten worden, in tegenstelling tot de meeste andere bewegingssensoren (die sturen zelf enkel een melding bij beweging).
En pollen kost bandbreedte, en dus, Homey (Cloud) performance.
Maar er bestaat veel meer op de wereld dan hue, toch? En waarom Hue met een instapmodel Homey combineren (“budgettechnisch” gezien)? Vreemd.

Dit soort gevoel mag je rechtstreeks naar Athom sturen, wat moeten wij hiermee?
https://support.homey.app/hc/en-us/categories/4410180803346-Customer-Service

De Hue bridge werkt al lang met local push, alleen gaat dat niet samen met Homey Cloud (en voor zover ik weet gebruikt Athom local push ook niet voor Homey Pro gebruikers).

Bedankt voor het analyseren van mijn aankopen en te reageren op iets waar je niets mee moet.

Zal ik doen, zodra ik de melding weer heb(als ik de Homey Bridge nog in gebruik heb tegen die tijd)

Oh, dat vergeet ik helemaal. Bedankt voor je klaagzang nog. Iets met 1e rang en dubbeltje :sweat_smile::sweat_smile:

graag gedaan.(iets met dom lullen)