Probleem met Ring & Homey

Ik moet zeggen dat dat hier anderhalve dag duurde voordat die vanzelf ging werken.

Mmh. Ik heb de app gisteren geüpdate. Ik ga zien of hij het morgen doet🙏

Bij mijn ring wordt in de homey app geen motion gedetecteerd. Wel de bel maar als er iemand langsloopt(wat ik in de app wel kan zien) gaat motion niet af.

Heeft er vast niets mee te maken maar; ik krijg enkel de melding van motion in Homey op tijden dat ik in de Ring app motion notifications door laat komen (motion schedule).

Hoeveel vertraging moet ik dan instellen?

Snapshot werkt alleen bij aanbellen, niet bij alleen beweging. Nu allen nog iemand in beeld. :flushed:

Tja, daar moet je even mee spelen denk ik. Ik zou beginnen met 1 seconde en dan kijken of je wel iemand ziet. Dan 2 seconde enzovoort

1 Like

Voor alleen beweging moet je een tweede flow maken, dit werkt. Dus voor bel; kaartje algemene alarm gaat aan, voor alleen beweging: de bewegings melder gaat aan.
Helaas 1 sec vertraging is niet genoeg. Nog even verder experimenteren.

Maar dit is toch nooit anders geweest?

2 seconde vertraging did the trick. :clap::clap:
In ieder geval bij aanbellen.

1 Like

Had ik eerder niet en werkte wel.

@denniedegroot
Na 2 dagen testen kom ik tot de conclusie dat voor mijn Ring Pro zowel de bewegingsdetectie als de deurbel niet meer binnenkomen op Homey. 17 dagen geleden had ik de laatste bewegingsmelding. 2 dagen geleden heb ik de app geupdate naar v2.1.4, en daarna nog de ‘motion enable’ aangezet vanuit een Homey flow. Vandaag het device gedelete en opnieuw toegevoegd, maar nog steeds geen succes.

Een snapshot maken lukt wel (2s delay), dus Homey kan wel met de ring communiceren.

Hier ook geen deurbel activiteit meer sinds 17 uur terug. Motion komt nog wel door.

2.1.4

Edit; na nog een keer aanbellen doet hij het ineens wel door laten komen… lijkt dus dat sommige (initiële?) notificaties niet door komen…

Hebben jullie de app werkend )voor eerste generatie Ring)?

Bij mij is ie niet meer zichtbaar en kan hm derhalve niet meer koppelen met Homey. App meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op de ‘moeilijke’ manier krijg ik de boel niet geïnstalleerd.

Probeer het nu nog eens…

@Hannes85 Super!! Thx, deze versie werkt wel :slight_smile: go with the new Flow!

Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een Homey, maar ik krijg mijn ring pro niet gekoppeld.

App staat er op
Is geautoriseerd
Maar vind hem niet (time out zegt hij dan)

Online staat dat ik in de ring toegang moet geven maar kan daar niks vinden

Homey en ring zitten op hetzelfde netwerk
App al meerderen keren verwijderd

Kan iemand mij zeggen waar het mis gaat

En welke versie van de Ring app heb je op je Homey staan?

Zie net dat de app geupdate is naar 2.1.4
Hij werkt nu wel

1 Like

Whoohoo, motion detection doet het opeens weer in Homey. Dat is 4 dagen nadat v2.1.4 van de ring app is geinstalleerd. Blijkbaar doen ze bij Ring in de cloud dingen die lang duren. Of zou de firmware van mijn ring pro opeens zijn geupdate?

Anyhow, ik ben weer helemaal blij

1 Like