Portforwarding

Dat vermoed ik ook, want je gaat niet meer via de servers van Homey. (Noem het de volgende keer gelijk in je vraag, hoe meer achtergrond hoe beter).
Volgens mij zit je in het goede scherm. Het idee is dat je een oproep naar je openbare internet IP adres + willekeurig postnummer doorstuurt naar het lokale IP adres van je Homey + (in principe) een willekeurig portnummer. Voor het gemak kun je voor dat portnummer 443 gebruiken. Op je WAN port moet je dus een ander portnummer gebruiken dan 443, want die wordt doorgestuurd naar je NAS. Als je even kijkt hoe een en ander ingesteld is voor je NAS, weet je ook hoe het moet voor je Homey. Geef je Homey dan wel een vast lokaal IP adres, net zoals je voor je NAS hebt gedaan.

Dus WAN IP + 4859 —> LOCAL IP + 443. En in de Homey app het WAN IP invullen. Zoals je ziet moet je dus ook een vast opneembaar internet adres hebben, maar aangezien het voor je NAS werkt zal dat wel.
Daarna kan iedereen proberen in te loggen in je Homey :wink:. En zul je binnenkort ook wel op http://shodan.io/ te vinden zijn.
Zie ook de discussie op Help me 'lokaal' en 'port-forwarding' te begrijpen