Plugwise Lisa not found by Plugwise app

Ik heb net een Plugwise Lisa gekocht maar de Plugwise app vind hem niet. Hij staat dicht bij de Homey en is aangesloten met een USB kabel
Met de Plugwise Zigbee Support app (Martin Brasse) heb ik hem nu geinstalleerd maar ik mis functionaliteit.
Ik kan hem wel als thermostaat gebruiken met een advanced flow maar kan bv niet de ingestelde temperatuur uitlezen.
Dus als ik deze met de hand verstel wil hem uit kunnen lezen met de Homey.
Ik heb geen andere zaken van Plugwise.

Vraag: waarom werkt de Plugwise app niet? Of gebruik ik nu de juiste app en is de functionaliteit maar zo beperkt?

Goede vraag, misschien even aan @TedTolboom vragen? Die beheert de app volgens mij.

Kan ik gelijk vragen of er nog plannen zijn deze te upgraden naar SDK3 :relaxed:

Voor gebruik met Homey zijn twee Apps beschikbaar. Eentje de direct met Homey communiceert en eentje die via de ADAM HA werkt. Die laatste is de officiele en door Athom gemaakte Plugwise App (maar @TedTolboom is de ontwikkelaar geweest!).

Ik vermoed dat je geen ADAM HA hebt. Dan werkt de Plugwise App niet voor jou. Homey ‘ziet’ dan inderdaad de Lisa niet. Hoe de andere App werkt (dus de App die zonder ADAM HA ondersteuning geeft voor Plugwise apparatuur) weet ik niet.

Bedankt voor je antwoord.
Jammer dat er geen goede app is die met de Lisa stand alone werkt.
Dit zou jullie omzet behoorlijk vergroten en veel bezitters van een Lisa blij maken.

Met vriendelijke groet,
Wil Peters