Paljun/porealtaan ohjaus

On tuo kyllä makoisa laite. Kaiken pystyy advanced flowlla toteuttamaan ilman kummempia koodaustaitoja. Nyt on mm. Palju aurinkopaneeleiden tuoton mukaan lämmityksessä ja jos ei riitä ni halvimmat pörssitunnit tulee mukaan. Talveks rakentelin just “lämpökäyrän”, jolla määritän monta tuntia saunamökin lattialämmöt pitää olla päällä. Ja tässäkin tietty halvimmat tunnit käytössä. Mukavaa hommaa. Mennyt ihan harrastuksen puolelle :smiley:

1 Like

Mikä palju sulla on mihin oot saanu rakennettua integraation?

Novitek luosto. Palju = poreallas :slight_smile: Palboan cms- yksikön kautta ohjailen.

2 Likes

Novitek Salla meillä ja CMS:n kautta myös. Kyseisessä äpissä myös mun tekemää koodia, mm se että altaan kello laitetaan aikaan. Altaan kello kun ei tykkää sähkökatkosta, niin nyt ei tarvitse olla laittamassa aikaan sitä sähkökatkon jälkeen.

Yksi mikä harmittaa CMS:ssä, että se pilvipalvelu on välillä nurin ja sitten ei saakaan välttämättä ohjattua. Oon Novitekille aina raportoinut, tapaukset kun se on nurin. Josko sitä kautta saisi Balboalle viestiä, että sille ois syytä tehdä toimenpiteitä.

Koettanut löytää järkevään hintaan sitä Balboan vanhaa ohjausta, sitä voisi käskyttää paikallisverkossa ilman pilveä.

2 Likes

Mä en ole vielä huomannut pilvipalvelussa katkoja. Sen sijaan sisä- ja ulkoyksikön välillä oli välillä sitä ongelmaa, että jumitti yhteyden offlineen. Ratkaisin tämän laittamalla sisäyksikön shellyn plugin perään ja kun offline niin käynnistyy “eheytys flow”, jossa käytetään sisäyksikköä pois päältä.