Omrekenen seconden naar hh:mm:ss

Ik heb een stopwatch lopen (Chronograph) en nadat die gestopt is wil ik de verstreken tijd weergeven in hh:mm:ss in plaats van seconden. Iemand enig idee hoe ik dit eenvoudig kan realiseren?

Iets in de trant van bij het DAN gedeelte, eerste kaart, logica, bereken een numerieke variabele {{round(de seconden die Je hebt\3600),0}}. Uitkomst zet je in variabele “Uren”.

Tweede kaart, logica, bereken een numerieke variabele
{{Round((De seconden die je hebt-(3600*”Uren“)/60),0}} Uitkomst zet je in variabele “Minuten”

Derde kaart, logica, bereken een numerieke variabele
(De seconden die je hebt-(“Uren3600)-(Minuten60)) Uitkomst zet je in variabele “Seconden”

Daarna kan je deze drie variabelen gebruiken waar je wilt “Uren”:”Minuten”:”Seconden”

Even uit het hoofd gedaan, check nog even of de berekeningen kloppen, anders iets aanpassen. Hoop je wat de goede richting in te hebben gestuurd

Zoiets had ik idd ook bedacht. Alleen ergens een fout gemaakt en ipv {{ had ik (( gebruikt. Hierdoor klopten de berekeningen niet. Overigens heb ik ipv Round de functie Floor gebruikt zodat altijd naar beneden wordt afgerond.

Bedankt voor de uitleg. Heeft me uiteindelijk de oplossing opgeleverd.

Ik probeer ongeveer hetzelfde te doen, maar ik snap niet hoe ik de functie “floor” moet toepassen. Heb je toevallig een voorbeeld van een formule waarin je dit gebruikt?
En werkt dit in de standaard logic kaarten, of is BetterLogic hiervoor nodig?

{{Floor((De seconden die je hebt-(3600*”Uren“)/60)}} Uitkomst zet je in variabele “Minuten”

Kan ik Logic en Better Logic, maakt niet uit

1 Like

Ik dacht dat je nog kon aangeven op hoeveel decimalen je naar beneden af kon ronden, maar dat kan bij de functie “Floor” niet, het rondt gewoon naar beneden af op een heel getal.
Het doet wat ik graag wil dat het doet, dank je wel voor je snelle reactie!