Niko apparaten niet meer bereikbaar

Goedeavond,

Sinds vanavond knipperen al mij stopcontacten van niko rood.

In homey kan ik nog wel het stroom verbruik aflezen maar ik kan ze niet meer aan en uit zetten.

Ik heb de app en homey zelf een paar keer uit en aan gezet maar dat maakt geen verbetering.

Hoe los ik dit op?

Hoi Jasper ,

Welk Homey model? Met of zonder Homey bridge?
Welke app?

.

Ik heb nog nooit iets rood zien knipperen op Homey. Bedoel je het rode driehoekje met ! erin?

.

Dat kan eigenlijk niet, als het apparaat onbereikbaar is kan het geen data naar Homey sturen.

Ik heb de Homey Pro (Early 2023)

De homey zelf brand normaal, maar de wcd die ik ingebouwd hebben branden normaal wit maar gisteren door het hele huis heen rood knipperend >> deze zijn dat :Geconnecteerde stopcontacten | Slimme stopcontacten van Niko

Werken met de niko zigbee app samen.

Echter kwam ik er later achter dat alles op zigbee niet meer bereikbaar was, maar dat ik nog wel stroomverbruiken etc kon aflezen.

Ik had gisteren 8 nieuwe apparaten toegevoegd. Wellicht dat dit er iets mee te maken heeft gehad?

Uiteindelijk een backup ingeladen daarna leek het probleem er nog steeds te zijn. Maar vanmorgen werkten alles weer normaal. Ik ga zo weer de nieuwe wcd toevoegen aan homey.

Kijken of dit nu wel goed gaat.

Ondertussen alles weer toegevoegd en nu geen problemen meer.

Vreemd maar laten we hopen dat het nu blijft werken.

Hmm toch iets te vroeg gejuicht.

Gisterenavond is tocht de werking van mijn zigbee apparaten weer weggevallen.

Rare is wel dat er toch wel een kleine verbinding actief blijft ik kan stroomverbruik nog wel uitlezen.

En een enkele keer werkt een schakelaar toch wel. Ook in het zigbee overzicht lijkt het er op dat ze wel verbinding hebben. Maar zodra ik de homey een opdracht geef krijg je een timout melding

Wat kan dit zijn?