Na de laatste update heb ik geen push berichten meer. Meer slachtoffers?
Heb je je Homey al 10 minuten van de stroom gehaald?
Hoi Robert
Ik heb meerdere homeys en geen van doet het.
Het lijkt een push server die eruit ligt denk ik
Op de status site staat dat alles werkt…
Mogelijk een push server bij Google?
Er zijn daar problemen
Hallo, hier ook geen push berichten meer na de laatste update op 3 sept naar versie 12.0.2
Homey Pro ook al herstart, ik krijg “timeout after 10000msec”
Als er bij Google problemen zijn lijkt me dat toch een voor de hand liggende reden?
Hier ook sinds gisteravond… gebruik hier Android devices.
Buurman Iphone, geen problemen.
Hetzelfde hier. Mijn kinderen hebben beide een iPhone en daarop geen problemen. Mijn vrouw en ik hebben een Android en daarop ontvangen we inderdaad sinds gisterenavond geen notificaties meer
Lijkt mij vreemd dat de problemen bij Google begonnen zijn na de nieuwe update van Homey?
Dag ervoor nog perfect werkende push melding gekregen?
@Wil_Lamers zegt dat er problemen zijn bij Google
Maar wat zei de Athom helpdesk er over? Want dat is de enige plek waar je definitief antwoord van kunt krijgen, dit is een community forum en niemand hier kan meekijken achter de schermen.
Op site van allestoringen.nl gaven ze storing aan bij Google. Maar niet specifiek pushservers.
Bij athom op de status site werkt alles staat er.
Daarom noemde ik het voordehandliggend dat er bij Google iets mis is, omdat ik wel eens iets gelezen heb dat daar gebruik van gemaakt wordt.
Goed te weten dat iPhone wel werkt.
Maar hopen dat het snel opgelost wordt.
Dat betekent (helaas) niks.
Is genoteerd en wordt aan gewerkt:
https://status.homey.app/
Bedankt voor de uitleg
Heb ik ook al vaker meegemaakt. De app op je phone afmelden/uitloggen, daarna opnieuw inloggen wil nog wel eens helpen.
Het was deze keer ergens in de cloud fout.
Bij mij begonnen de push notificaties vanzelf weer binnen te komen.
Einde van de dag kwamen de push berichten weer door. Alle andere handelingen hadden geen resultaat maar oorzaak is voor mij onbekend.