MQTT Broker gestopt

Hoi,

Hebben meer mensen het probleem dat de MQTT Broker gestopt is? “Deze app is onverwachts gestopt”.

Reset van app of Homey helpt niks. Het enige wat ik me kan bedenken is dat vannacht 7.4.0-rc 22 is geïnstalleerd.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit op te lossen.

Waarom draai je alpha’s beta’s RC’s?

Ooit aangezet voor 5.0 omdat het zigbee netwerk toen een stuk beter was. Daarna nooit meer uitgezet omdat ik nooit problemen heb ervaren. Alleen nu dus voor de eerste x :slight_smile:

2 Likes

Dank! Het werkt weer en ik heb weer wat geleerd :slight_smile:

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Ik heb hetzelfde probleem…
waar kan ik de test versie vinden, ik zie maar 1 versie in de app store

bedankt
Jeroen

Naar de app store pagina en dan test toevoegen aan de URL:

Bedankt voor je snelle reactie!!

Homey os 7.4.0 gaf bij mij geen problemen, ik heb het probleem sinds ik vanavond de update naar Homey 7.4.1 heb uitgevoerd.
Bedankt Athom…
Ik zal ook eens kijken wat de test versie bij mij doet, dank je wel Robert, voor je tijd en moeite ik maak al lang (met mijn 14 sonoff devies) met veel plezier gebruik van je app!

De ontwikkelaar is bezig met mqtt broker v2.0.0 en zoekt testers die firmware v7.4.1 draaien

Installed beta version 1.0.6 on homey 7.4.1 because version 1.0.5 stopt working. Version 1.0.6 is working perfect again

Me too, installed 1.0.6 beta version and everything is working fine again.

Version 2.0.0 uploaded to test and submitted for certification. Have fun.

2 Likes

Homey just installed 2.0.0 automatically. Let’s see what happens. Thanks!

79 installaties van 2.0.0. Nog problemen gevonden?

Versie 2.0.0 is gepubliceerd

2 Likes

Bedankt voor de snelle fix, alle sonoff devices werken weer!!