Mobiele Airco unit geschikt voor Homey

Hey,

ik ben in de markt voor een mobiele airco unit en hoopte dat er ééntje is welke direct aan te sturen is via Homey.

Iemand goede ervaring met een specifiek type?

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Hier staan 7 portable airco’s tussen

Dit is natuurlijk niet direct het antwoord op je vraag, maar ik “neem even aan” dat Athom geen vage zooi aanprijst.

Klinkt misschien een beetje als “wij van WC-eend…”, maar ik heb zelf vorige maand de LG PA11WS aangeschaft. Uiteraard omdat deze wifi heeft en dus via de ThinQ-app aan Homey kan worden gekoppeld, maar ook omdat hij een stuk stiller is dan vergelijkbare modellen met hetzelfde vermogen. Daarnaast steekt de uitlaatbuis recht omhoog in plaats van naar achteren, waardoor ik hem wat dichter tegen de muur kon plaatsen.

Dit model rapporteert bovendien het energieverbruik. Dat is nog niet verwerkt in de ThinQ-integratie voor Homey, maar wordt binnenkort toegevoegd. Zo verschijnt hij straks ook mooi in Homey Energy tussen de topverbruikers :wink:

1 Like

@Doekse worden met de update dan ook de vertaal fouten bij de Nederlandse flow kaartjes opgelost?:face_with_hand_over_mouth:Ik heb dit een poosje geleden via het LG mail mail adres gemeld ,maar nooit een antwoord gekregen :flushed_face:

Kan je een mailtje sturen naar partners@athom.com met de foute vertalingen? Dan zet ik het door naar het juiste team binnen LG. Thanks! :folded_hands:

1 Like