Mitsubishi wf-rac

waarom kan ik de mitsubishi heavy duty niet linken aan mijn homy cloud app en met de daikin lukt dat wel ,werken beide met een wifi gestuurde app

De Mitsubishi WF-RAC app is een community app, en Homey Cloud werkt alleen met officiële apps.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Hallo Ik heb sinds vandaag ook een airco van Mitsubishi met wifi en nu probeer ik m dus werkend te krijgen op mijn Homey mini pro. Ik heb de app geïnstalleerd en ik heb de Smart M-air app geïnstalleerd. Maar nu krijg ik iedere keer de foutmelding: (Apparaat onbeschikbaar). Wat gaat er fout ? de Airco komt online in de homey app en dan valt ie op een foutmelding.