Locatieproblemen

Hallo, ik weet dat dit onderwerp misschien al besproken is maar ik vind niets terug over problemen met de Homey Pro early 2023!
Sinds de update naar 12.1.2 en de app versie 8.4.1.1548 heb ik problemen met de locatiebepalingen op mijn iPhone 12. Mijn vrouw heeft identiek toestel en bij haar geen problemen!

Ik ervaar ook locatie problemen sinds de update naar software versie 12.1.2. Mijn Homey Pro (early 2019) detecteert niet (meer) of ik thuis ben. Ik blijf op “afwezig” staan, dit heeft invloed op een aantal flows die werken op basis van locatie. Opnieuw opstarten van de Homey Pro verhelpt het probleem niet, handmatig in de app mezelf op “thuis” zetten heft het probleem op, tot je de Homey app opnieuw start (controleert), dan sta ik wederom op “afwezig”. Erg onhandig, hoop dat er snel een oplossing voor gevonden wordt.

Ik ervaar ook problemen. Heb nu de software versie 12.2 draaien

Bij mijn weten worden jouw locatiegegevens door je telefoon geleverd.
Mss moet je de locatie van Homey even ‘resetten’.
Verschuif de locatie pointer naar een andere tijdzone, en schuif hem dan na een minuutje weer terug.
Of voer het adres in.

Idd lastig, heb trouwens al contact opgenomen met “Apple support “omdat ik dacht dat het aan mijn iPhone lag maar blijkbaar toch softwareprobeem van Homey zelf.
Misschien nog mensen met hetzelfde probleem?

Heeft misschien ook te maken met het feit dat ik de bèta versie had gedownload om de nieuwe functies zoals “widgets” eens te proberen?

Heb trouwens de “gewone” versie opnieuw geïnstalleerd en voorlopig werkt alles weer zoals het hoort… :crossed_fingers:

Oh, als jij duidelijk kan merken dat het probleem in de bèta versie vd app zit, zou ik direct support even mailen Support | Homey