Lamp (zwaailicht) aan voor bepaalde tijd als er aangebeld wordt (Eufy videobel)

Hallo iedereen,

Ik was bezig om een flow te maken voor als men aanbelt en ik in mijn geluidsstudio ben. Ik heb al een systeem dat mijn iphone op stil gaat zodra ik mijn studio inkom want als ik net wat aan het opnemen ben en mijn iphone gaat om welke reden dan ook af is de opname verpest nauurlijk. Dus ik heb een goedkoop klein blauw zwaailicht die ik wil laten aangaan zodra men aanbelt. Die moet ongeveer 30 seconden aanblijven en dan vanzelf weer uitgaan. Ik heb al een stroomstekker die ik in de flow kan gebruiken. Het gaat mijn om de flow zelf en eigenlijk de command dat de lamp weer uitgaat.

Ik hoor het graag! Bij voorbaat dank.

John Zwaan

WANNEER de deurbel belt
DAN zet wall outlet aan en zet de wall outlet uit met een vertraging van 1 minuut

Ik wil niet flauw doen, maar dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken. Of is dit maar een beginvraag als introductie op een reeks achterliggende vragen :innocent:

Die vertraging is mij compleet ontgaan. Maar nogal logisch. Ik zit veel te moeilijk te denken omdat ik eerst bezig was met variabelen, joh. Even terugschakelen. Bedankt voor het logische antwoord. :joy:

:+1: