Nu DE badge weer weg is geen zijn verplichtingen meer voor mij.
Dan doorbreek ik gelijk die onduidelijk cirkel.
Nu DE badge weer weg is geen zijn verplichtingen meer voor mij.
Dan doorbreek ik gelijk die onduidelijk cirkel.
Waar heb jij het nou weer over???
Over de Regular badge.
Die krijg je een keer en dan pakken ze hem weer af en dan weer krijgen en weer … .
Dat gebeurt eerder als je geen app hebt gemaakt omdat je dan heel gauw weer minder “punten” scoort, wat die dan ook mogen zijn.
Jeetje
Nog even voor de record @Emile
Regulars zitten elkaar in de weg voor het verdienen van de “punten”.
Daarom trek ik mij ook terug.
Ik denk dat jij de enige bent die zich druk maakt over punten en badges.
Zo te zien niet.

Over welke ‘verplichtingen’ heb jij het?
Omdat Athom vind dat je zelf mag aangeven dat je vaak hier bent en graag wil helpen.
Dat schept in mijn ogen die verplichtingen.
Ineens vind Athom dat niet meer waar, zonder opgave van de reden. (algoritmes?)
Waar heb je dat vandaan?
Wanneer je die badge krijgt mag je toch zelf bepalen of je die titel wilt voeren?
Ik weet niet hoeveel gebruikers van dit forum iets doen met die badges. Zover ik begrijp zijn die badges onderdeel van de software waar dit forum op draait (Discourse). Ik denk niet dat Athom actief badges uitdeelt.
Uiteindelijk ben je vrij om mensen te helpen, als je dat wilt. Dat is het belangrijkste. Geen verplichting.
Die badges worden automatisch uitgegeven door het forumsysteem op basis van bepaalde regels.
Er zijn ongelofelijk veel gebruikers op dit forum, er zou geen persoon zo gek zijn om alle (actieve) gebruikers na te gaan of hun member level moet geupdate worden of niet.
Wat @robertklep en @SunBeech schrijven
er zijn ~ 25 met die batch? Homey Community Forum
waarvan 5 Moderators, en ca 5 Athom Medewerkers?
I denk dat er ca 5 expliciet toegekend zijn het eerste jaar aan Developers van oa officiële Apps.
(op het moment dat die ook een Topic opende en wilde onderhouden, bewerken etc.)
dus ca 10? hebben hem eerlijk verdiend,
Hier staat daar wat over bij Discourse: Understanding Discourse Trust Levels
zover ik weet zijn de standaarden niet aangepast maar het interesseert mij ook niet.
Gefeliciteerd Theo je was daar eentje van die 10 op ca 38k geregistreerde gebruikers, dan heb je het in die tijd goed gedaan!
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik vaak heb gezien dat de TL3 users gebruik hebben gemaakt van hun super power:
Users at trust level 3 can…
̶>̶ ̶*̶ ̶R̶e̶c̶a̶t̶e̶g̶o̶r̶i̶z̶e̶ ̶a̶n̶d̶ ̶r̶e̶n̶a̶m̶e̶ ̶t̶o̶p̶i̶c̶s̶
- Access a secure category only visible to users at trust level 3 and higher
- Have all their links followed (we remove automatic nofollow)
̶>̶ ̶̶ ̶T̶L̶3̶ ̶s̶p̶a̶m̶ ̶f̶l̶a̶g̶s̶ ̶c̶a̶s̶t̶ ̶o̶n̶ ̶T̶L̶0̶ ̶u̶s̶e̶r̶ ̶p̶o̶s̶t̶s̶ ̶i̶m̶m̶e̶d̶i̶a̶t̶e̶l̶y̶ ̶h̶i̶d̶e̶ ̶t̶h̶e̶ ̶p̶o̶s̶t̶
̶>̶ ̶̶ ̶T̶L̶3̶ ̶f̶l̶a̶g̶s̶ ̶c̶a̶s̶t̶ ̶o̶n̶ ̶T̶L̶0̶ ̶u̶s̶e̶r̶ ̶p̶o̶s̶t̶s̶ ̶i̶n̶ ̶s̶u̶f̶f̶i̶c̶i̶e̶n̶t̶ ̶d̶i̶v̶e̶r̶s̶i̶t̶y̶ ̶w̶i̶l̶l̶ ̶a̶u̶t̶o̶-̶s̶i̶l̶e̶n̶c̶e̶ ̶t̶h̶e̶ ̶u̶s̶e̶r̶ ̶a̶n̶d̶ ̶h̶i̶d̶e̶ ̶a̶l̶l̶ ̶t̶h̶e̶i̶r̶ ̶p̶o̶s̶t̶s̶- Make their own posts wiki (that is, editable by any TL1+ users)
Misschien dat hier en daar een Robert of een Peter een Spam uit India gemarkeerd hebben die daardoor direct onzichtbaar werden en door de Moderators bevestigd zijn. Waarvoor dank!
̶m̶a̶a̶r̶ ̶w̶e̶l̶k̶e̶ ̶T̶L̶3̶ ̶h̶e̶e̶f̶t̶ ̶z̶i̶c̶h̶ ̶g̶e̶w̶a̶a̶g̶d̶ ̶a̶a̶n̶ ̶"̶ ̶*̶ ̶R̶e̶c̶a̶t̶e̶g̶o̶r̶i̶z̶e̶ ̶a̶n̶d̶ ̶r̶e̶n̶a̶m̶e̶ ̶t̶o̶p̶i̶c̶s̶"̶
(en wellicht heb ik het gemist, dan alsnog DANK daarvoor!!)
Doorgehaald wat blijkbaar niet mogelijk is in https://community.homey.app/ (dus blijkbaar in afwijking van de huidige default discourse.org configuratie)
Have Phun heren en dames!
Ik heb weer wat geleerd van @Michael ![]()
Precies ik deed het goed.
Wat doe ik nu dan fout?
Heb ik geen app gemaakt waar door je meer user trekt?
Daardoor veel posts zelf maakt en likes terugkrijgt?
Op de pagina waar @Dijker naar linkt staat precies wat de regels zijn voor de “Regular” badge: Understanding Discourse Trust Levels
Maar echt, er zijn belangrijkere dingen in het leven.
Het is geen Michelinster maar toch …
of juist wel,
alleen voor de echter top, en anders …
Maar ik waardeer ook andere restaurants zonder ster (als ze een lekkere maaltijd leveren)
en community members…