Koppelen screens in Homey Pro

Sinds kort ben ik in het bezit van een Homey pro.
Ik heb mijn Tahoma toegevoegd aan Homey maar kan vandaaruit mij sreens niet toevoegen.
Wie kan me helpen.
@Adrian_Rockall
I hope you can help me with this issue

Je hebt schijnbaar al gevonden wie je moet hebben,
maar met zo weinig info die je geeft, denk ik niet dat iemand je kan helpen.

Kijk even in de AppStore bij de App die je gebruikt naar het Forum Topic. En als je geholpen wilt worden kun je daar wellicht het beste de vraag stellen (waarschijnlijk in het Engels)

Tip wat je zou moeten doen om een goede vraag te stellen:
[Tip] Problemen met Homey?

Dank je wel voor het verplaatsen van mijn topic. Ik moet toegeven dat dit niet mijn dagelijkse werk is.

Ik ben sinds kort in het bezit van een Homey Pro (2023).
Mijn 4 I/O screens zijn gekoppeld aan een Tahome switch en bedien ik met de Tahome app en via een afstandsbediening. Nu wil ik deze screens toevoegen aan mijn Homey pro.
Het toevoegen van de Tahome switch ging zonder problemen maar als ik een screen wil toevoegen krijg ik de melding dat er geen nieuwe apparaten zijn gevonden. Ik heb inmiddels alle typen screens al geprobeerd. Voordat ik deze melding krijg zie ik heel kort een tussenscherm. Dit is zo kort dat ik het niet kan lezen of vangen in een sreenshot. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.

@Peter_Buitelaar Heb je al in de app store gekeken zoal aangegeven in de post van @Dijker
https://homey.app/nl-nl/app/com.somfy.tahoma/Somfy-TaHoma-&-Connexoon/
Op de app pagina staat ook vaak een link naar het juiste topic.

image

Daar staat eigenlijk ook de belangrijkste info in de eerste paar posts.
Het is wel in het engels.
Voor vertalen kan je eventueel deepl.com gebruiken mocht het vertalen lastig zijn.

https://community.homey.app/t/app-cloud-pro-somfy-tahoma-connexoon-v4-0-81-test-v4-0-84/35206

Dank je voor je reply Mike,

Ik heb daar inderdaad gekeken, maar dit gaf geen oplossing van mijn probleem.
Inmiddels de vraag gesteld op het forum en via github contact met Adrian.
Log is verzonden en het wachten is op een reply van Adrian.