Koble til mesh WiFi med en Homey pro 2019

Hei

Jeg har en Homey pro 2019 og skal koble meg pÄ nytt mesch WiFi. Snur atomet og fÄr gult lys, pÄ telefonen finner jeg homey enheten og fÞlger pÄkoblings veiledningen velger et IoT nettverk som har bare 2,4 GHz. Alt etter rÄd og tips. Men

Jeg fÄr ikke koblet Homey inn i nytt nettverk. Noen tips?

Har du prĂžvd dette?

https://support.homey.app/hc/en-us/articles/360012077154-Changing-the-Wi-Fi-network-of-Homey-Pro-2016-2019

Takk for svar. Ja jeg har prÞvd den prosedyren som er i linken. Jeg kommer meg pÄ cloud og kan opprette nye flows etc, men det blir Ä gjÞre alt pÄ nytt. Ser ikke at cloud hjelper meg med Ä koble inn enheten - kula / atomet/ Homet pro fra tidlig 2019.

Mulig jeg misforstÄr da jeg ikke har Homey 2019, men du har altsÄ kontakt med Homey via pcen/ tlf siden du kan lage flows?
Har du fabrikk resatt den istedenfor Ă„ beholde all data?

Det skal vĂŠre en mulighet for Ă„ beholde all data.

Repeating the initial setup to change the Wi-Fi network

1. Once Homey is in Recovery Mode, open the Homey app and tap on More (
) → Your Homey → Add new Homey.
  2. Homey setup will automatically open.
  3. Follow the on-screen instructions.
  4. Connect Homey to the desired Wi-Fi network.
  5. Choose between deleting all data (for a factory reset), or keeping it, to continue using Homey.

Legger ved denne trĂ„den som kan vĂŠre til hjelp😉

Takk til dere som har bidratt. Jeg lykkes med Ă„ koble til. Det var en sĂ„ basis sak som Ă„ ikke ha bokstavene “Å”, “Ø” og andre spesialtegn i SSID. NĂ„r det ble endret kom jeg inn etter oppskriften “alle” henviste til.

Takker :slight_smile:

1 Like