Klik aan klik uit bewegingssensor

Om een paar lampen aan te sturen maak ik gebruik van een klik aan klik uit bewegingssensor APIR-2150. Tot voor een paar dagen werkte alles prima. Toen hield hij er mee op. Aanvankelijk dacht ik dat de batterijen dienden vervangen te worden. Maar nieuwe batterijen losten het probleem niet op. Toestel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat lukte niet. Toestel was dus defect. Nieuw gelijkaardig apparaat aangeschaft, batterijen er in en geïnstalleerd. Maar ook deze wilde niet. Om zeker te zijn dat er aan de app niets mis was, een ander klik aan klik uit toestel gekoppeld, zonder probleem. Dus opnieuw bewegingssensor proberen te koppelen, maar geen teken ben leven. Nog gebruikers die iets gelijkaardigs hebben ?

ik heb ook een keer zoiets gehad. ook batterijen vervangen e.d.
wat ik gedaan heb is de homey een hertstart geven.
hij wou namelijk ook geen opdrachten meer ontvangen van me afstandbedieningen.

verder werkt deze sensor eigenlijk veel stabieler dan mijn fibaro meuk… maar dat terzijde.

Herstarten van de APP lukt ook… ( Klik aan klik uit herstarten ) , Maak er zelf veel gebruik van en laat het nu elke nacht arround 03:21 herstarten altijd… Niet goed maar het lost het wel op.

ik heb het nog maar 1 keer meegemaakt dus vandaar maar als dat ook werkt prima.

Zelf ook mee gemaakt, homey herstart en was verholpen.

Zelfde probleem bij mij, bij alle 3 mijn klik aan klik uit bewegingssensors.

App klik aan klik uit herstarten hielp niet bij mij.

Homey herstarten gelukkig wel.